Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024

Άθλια Βρετανίδα Ολυμπιονίκης στην ιππασία μαστίγωνε άλογο - Αναγκάστηκε να αποσυρθεί

 


Στη δημοσιότητα ήρθε το πρωί της Τετάρτης το βίντεο που ξεφτίλισε στα μάτια του κόσμου την βρετανίδα Ολυμπιονίκη στην ιππασία Σαρλότ Ντιζαρντέν, η οποία ανακοίνωσε χθες, Τρίτη, ότι δεν θα λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.

Στο βίντεο φαίνεται η άθλια Ντιζαρντέν, η οποία θεωρείται η κορυφαία σύγχρονη ιππέας, να χτυπάει με μαστίγιο ένα άλογο κατά τη διάρκεια προπόνησης με τον ήχο των χτυπήματων να ακούγεται ξεκάθαρα, θέλοντας να το υποχρεώσει σε βάδισμα.

Το βίντεο είχε τραβηχτεί πριν από 4 χρόνια με την Διεθνή ομοσπονδία Ιππασίας να ανακοινώνει την προσωρινή τιμωρία της 39χρονης Βρετανίδας για 6 μήνες, και σκεφτείτε πόσα άλογα έχει κακοποιήσει η συγκεκριμένη αθλήτρια.

Σε δήλωση της η ιππέας, η οποία μεταξύ άλλων έχει 6 Ολυμπιακά μετάλλια (εκ των οποίων τα τρία χρυσά) έκανε λόγο για «λανθασμένη συμπεριφορά κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης».

«Όπως είναι κατανοητό, η Διεθνής Ομοσπονδία Ιππικού Αθλητισμού (FEI) διεξάγει έρευνα κι εγώ πήρα την απόφαση να αποσυρθώ από όλους τους αγώνες - συμπεριλαμβανομένων των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού - όσο διαρκεί αυτή η διαδικασία», ανέφερε η Ολυμπιονίκης στην ανακοίνωση της και συνέχισε:

Αυτό που συνέβη ήταν εντελώς εκτός του χαρακτήρα μου και δεν αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύω τα άλογά μου ή προπονώ τους μαθητές μου, ωστόσο δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.

Ντρέπομαι βαθύτατα και θα έπρεπε να είχα δώσει καλύτερο παράδειγμα εκείνη τη στιγμή. Λυπάμαι ειλικρινά για τις πράξεις μου και είμαι συντετριμμένη που απογοήτευσα όλους».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου