Τρίτη 12 Μαρτίου 2024

Ψέμα Κασσελάκη ότι έχει αποχωρήσει απο τα αστακοκάραβα - Στον Λιάγκα είπε ότι έχει μερίσματα και θα τα φέρει στην Ελλάδα

 


Καταρχήν γελάει ο κόσμος όταν ακούει τον Κασσελάκη να λέει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πατήσει γκάζι, και εξοργίζεται περισσότερο όταν τον ακούει να λέει ψέματα.

Με το θράσος και την χυδαιότητα που τον διακρίνει ο Κασσελάκης είπε «Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πατήσει γκάζι. Γι’ αυτό άλλωστε ο Μητσοτάκης των πλαστών πόθεν έσχες ασχολείται με νόμιμα αστακοκάραβα, από τα οποία έχω αποχωρήσει από τις 10 Μαρτίου 2023.

Αλλά αυτό δεν το «ανακάλυψε» το ρεπορτάζ του Μαξίμου, παρά μόνο την αρχική εγγραφή των αλιευτικών αδειών», αναφέρει σε βίντεο που ανήρτησε στο Instagram ο influencer Στέφανος Κασσελάκης,  απαντώντας  στην αποκάλυψη του Πρώτου Θέματος για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. 

Και επειδή ο τύπος λέει ψέματα μόνος του αποκάλυψε τις δραστηριότητες του, τις οποίες έχει μέχρι σήμερα και θέλει να τις φέρει και στην Ελλάδα.

Ο ίδιος ο Κασσελάκης, στη συνέντευξή του στον ΑΝΤ1, είχε ερωτηθεί για τη συμμετοχή του στην αλιευτική επιχείρηση και ο διάλογος ήταν ως εξής: 


Γιώργος Λιάγκας: Πώς ζεις λοιπόν εσύ; Εχεις λεφτά στην άκρη;


Στέφανος Κασσελάκης: Από τα δεδουλευμένα μου. Εχω μερικά μερίσματα χωρίς εγώ να είμαι στη διοίκηση. Θα κάνω ό,τι χρειάζεται για να μεταφέρω όλες τις δραστηριότητες εντός Ελλάδας, αλλά δεν έχω κάποιον διοικητικό ρόλο ή κάτι το οποίο κάνω...


Γ.Λ.: Για να καταλάβουμε, επειδή είχαμε ακούσει για ναυτιλία, πλοία, ψαράδικα μεγάλα στη Μασαχουσέτη...


ΣΤ.Κ.: Αστακοκάραβα.


Γ.Λ.: Εγώ το ζηλεύω, βλέπω ντοκιμαντέρ με τους τεράστιους αστακούς.


ΣΤ.Κ.: Αυτό είναι, αυτή η δουλειά.


Γ.Λ.: Εχεις πάει κιόλας κι έχεις ψαρέψει ο ίδιος για να δεις πώς γίνεται;


ΣΤ.Κ.: Οχι, είναι επικίνδυνο αυτό.



Γ.Λ.: Εχεις τέτοια καράβια, αστακοκάραβα, εσύ τώρα στο όνομά σου;


ΣΤ.Κ.: Δεν είναι ανάγκη τώρα να μπούμε σε ανάλυση του τι έχω και τι δεν έχω. Aλλά, εντάξει, είναι ένας τομέας τον οποίο, όλη την αλιεία δηλαδή, την καταλαβαίνω καλά.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου