Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

Ο Κασσελάκης παραδέχεται ότι είναι ακατάλληλος για αρχηγός : Αν οι δομές του ΣΥΡΙΖΑ λειτουργούσαν σωστά δεν θα ήμουν αρχηγός


 

Ο τουρίστας πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ προχώρησε σε δηλώσεις, μιλώντας στον επικεφαλής του ελληνικού παρατηρητηρίου του London School of Economics, Κέβιν Φέδερστοουν, και παραδέχτηκε ότι εάν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν σοβαρό κόμμα δεν θα ήταν αυτός αρχηγός

Ο Στέφανος Κασσελάκης είπε ψέματα χωρίς να πει την αλήθεια ότι τον ψήφισαν δηλαδή 74.285 και όχι 150.000 μέλη : «Είμαι ο πρόεδρος του κόμματος, 150.000 άνθρωποι με ψήφισαν από τη βάση και βγήκα με καθαρό μήνυμα ότι θα δώσω φωνή στα μέλη».

Στο ερώτημα αν προτού δημοσιεύσει το ερωτηματολόγιο στο isyriza ρώτησε κάποιο στέλεχος του κόμματος, ο Στέφανος Κασσελάκης απάντησε: «Η ερώτηση που πρέπει να κάνουμε είναι, η δομή όπως είναι, αντανακλά αυτό που επιθυμούν πραγματικά τα μέλη; Δεν είμαι εγώ και τα μέλη εναντίον της δομής. Πρέπει να ακούσουμε τα μέλη, ας τους μιλήσουμε. Αν οι δομές λειτουργούσαν εγώ δεν ήμουν αρχηγός».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου