Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

Που το βρήκατε αυτό το καραγκιοζιλίκι; Σ. Κασσελάκης : Δεν φεύγω από τον ΣΥΡΙΖΑ ούτε ένα χάσω με 20%

 


Εκτός το απόλυτο ψέμα του Κασσελάκη ότι "Είμαι πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ - Π,Σ εκλέχτηκα από 150.000 πολίτες με το καθαρό μήνυμα ότι θα δώσω φωνή σε όλα τα μέλη του κόμματος για να κάνω ένα κόμμα για τα μέλη. Αυτό ήταν το μήνυμά μου από την αρχή", ενώ έχει εκλεγεί απο του μισούς δηλαδή 74.000, ο Στέφανος Κασσελάκης απο το Λονδίνο ξεκαθάρισε ότι δεν θα πάει πουθενά, έχει κατσικωθεί στον ΣΥΡΙΖΑ και ας πρόσεχαν.

Παραδέχτηκε την ακαταλληλότητα του για πρόεδρος, λέγοντας ότι "αν η δομή του ΣΥΡΙΖΑ είχε λειτουργήσει σωστά, δεν θα έπρεπε να ήμουν εγώ πρόεδρος", με λίγα λόγια αφού δεν προσέχατε τώρα θα με φάτε στην μάπα και εμένα και τον Τάιλερ.

Και το κερασάκι παρά την ακαταλληλότητα του για πρόεδρος, ερωτηθείς αν η διαφορά στις ευρωεκλογές μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ είναι πάνω από 20 μονάδες, αυτός θα ήταν λόγος να παραιτηθεί, ο Στέφανος Κασσελάκης απάντησε "όχι", και ξεκαθάρισε ότι θα τον τρώνε στην μάπα για να βάλουν μυαλό.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου