Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

Ο χυδαίος Κασσελάκης έγινε Μπέος : «Χ@στηκα, τον έχω χεσμ@@ο τελείως. Πιο χεσμ@@νο δεν μπορούσα να τον έχω.»

 


O Στέφανος Κασσελάκης έγινε Μπέος, στην επίσκεψη του στον Βόλο, χρησιμοποιώντας χυδαίες εκφράσεις για τον δήμαρχο του Βόλου.

Αφού τελείωσε με τα σώου, όπου δει τρακτέρ να το καβαλήσει, μαζί με τον σύζυγο του που δεν χάνει εκδρομή, έκαναν βόλτα στο κέντρο του Βόλου και χαιρετούσαν τους πολίτες στον δρόμο. 

Σε μια καφετέρια ο τουρίστας και ακατάλληλος για την πολιτική, Στέφανος Κασσελάκης χαιρέτησε μια παρέα ατόμων που δήλωσε ότι στηρίζει τον Αχιλλέα Μπέο. 

Τότε ο Στέφανος Κασσελάκης εκνευρίστηκε και ξέσπασε μπροστά στον σύζυγο του που τον έβλεπε περήφανος, χρησιμοποιώντας χυδαίες και προσβλητικές εκφράσεις για τον Αχιλλέα Μπέο, αφήνοντας άφωνους τους πολίτες, που δεν τους άρεσε που έβριζε τον δήμαρχο τους.

Ακολουθεί ο διάλογος με τους πολίτες:

Πολίτης: «Ωραίος ο Βόλος;»

Κασσελάκης: «Πολύ ωραία πόλη, αλλά πρέπει να την κάνουμε να ακμάσει.»

Πολίτης 2: «Εγώ είμαι με τον Μπέο ε; Πρόσεχε πώς μιλάς, ε».

Κασσελάκης: «Χ@στηκα, τον έχω χεσμ@@ο τελείως. Πιο χεσμ@@νο δεν μπορούσα να τον έχω.»

Οι πολίτες που του μιλούσαν, οι βουλευτές του κόμματος και ο κόσμος γύρω του άκουγαν έκπληκτοι τον χυδαίο Στέφανο Κασσελάκη να βρίζει χωρίς κανένα δισταγμό και μάλιστα με το ίδιο ύφος για το οποίο κατηγορεί τον Αχιλλέα Μπέο κι έπειτα να αποχωρεί άνετος, νομίζοντας ο φαιδρός ότι κέρδισε πόντους. 

Ο Μπέος στο επίπεδο Κασσελάκη απάντησε     

«Ενημερώθηκα για μια αηδιαστική δήλωση του Κασσελάκη, τόσο αηδιαστική όσο και ο ίδιος, που αναφερόμενος στο πρόσωπό μου είπε ότι «χέστηκε» και πως «με έχει χεσμένο». Καμία έκπληξη. Δεδομένης της ιδιαιτερότητας του φυσικό είναι να χ@@τεί…» τονίζει μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος.

Ενημερώθηκα για μια αηδιαστική δήλωση του Κασσελάκη, τόσο αηδιαστική όσο και ο ίδιος, που αναφερόμενος στο πρόσωπό μου είπε ότι «χέστηκε» και πως «με έχει χεσμένο». Καμία έκπληξη. Δεδομένης της ιδιαιτερότητας του φυσικό είναι να χεστεί...

255
14
9

Ακολουθεί το σχετικό βίντεο από χρήστες του «Χ»:



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου