Η Ζέτα Μακρυπούλια εμφανίστηκε εκνευρισμένη στα social media επειδή έχασε την πτήση της με προορισμό την Σάμο καθώς όπως είπε άργησε να φτάσει στο check in κατά τρία λεπτά, γιατί πήγε στην τουαλέτα αδιαφορώντας για το ότι είχε αρχίσει η επιβίβαση.
Φυσικά και όταν αρχίζει η επιβίβαση δεν τελειώνει σε 3 λεπτά, αλλά αρχίζει μισή ώρα νωρίτερα, κάτι που όφειλε να γνωρίζει και να σεβαστεί η Μακρυπούλια και να μην πάει τουαλέτα με το πάσο της τελευταία στιγμή.
Οι δηλώσεις της έχουν γίνει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο Twitter, με τους χρήστες να παίρνουν θέση και να ασκούν σκληρή κριτική στην ηθοποιό και παρουσιάστρια.
Τα σχόλια στο Twitter επαινούν τη Sky Express που δεν καθυστέρησε την πτήση, κάτι που έκανε σωστά η αεροπορική εταιρία.
Η Sky Express τοποθετήθηκε και σωστά «Kαθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση». Αυτή είναι η επίσημη απάντηση της αεροπορικής SKY express σε συνέχεια της ανάρτησης της Ζέτας Μακρυπούλια στα κοινωνικά δίκτυα.
Με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, για τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών ο επιβάτης «θα πρέπει να συμμορφώνεται με την απαίτηση να βρίσκεται στο σημείο ελέγχου των εισιτηρίων εντός του καθορισμένου χρόνου» εξ’ ού και δεν προκύπτουν κάποια δικαιώματα αν δεν μπορέσει να επιβιβαστεί. Επιπλέον και στις διαδικασίες ελέγχου ασφαλείας του αεροδρομίου της Αθήνας, στην επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνή Αερολιμένα αναφέρεται ότι «η καθυστερημένη άφιξη στην πύλη αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση επιβίβασης».
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου