Παρασκευή 21 Απριλίου 2023

Ο ΣΥΡΙΖΑ ήξερε το όνομα της καταγγέλουσας - Κούλογλου :Το όνομα για τον Γεωργούλη το γνώριζα έχω άκρες

 


Στην αποκάλυψη ότι γνώριζε το όνομα της καταγγέλλουσας στην υπόθεση του Αλέξη Γεωργούλη προχώρησε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιος Κούλογλου, προσθέτοντας ότι δεν το έδωσε πουθενά, και αυτό φυσικά ποιος να το πιστέψει.

«Το όνομα της καταγγέλλουσας εγώ το γνώριζα από τις υπηρεσίες του ευρωκοινοβουλίου» είπε στον ΣΚΑΪ το μεσημέρι της Παρασκευής και μετά από ερώτηση για το πώς το έμαθε είπε «έχω άκρες». «Κάνατε ρεπορτάζ;» ρωτήθηκε ξανά ο Στέλιος Κούλογλου και απάντησε «βεβαίως».

«Δεν έγινε καμία διαρροή από εμένα, το γνώριζα από το μεσημέρι της Δευτέρας, η ιστοσελίδα που έχω ιδρύσει δεν έγραψε κάτι» πρόσθεσε ο κ. Κούλογλου ο οποίος στην ερώτηση «όπως το ξέρατε εσείς δεν το ήξεραν και άλλοι;» είπε μόνο «δεν ξέρω».

Σύμφωνα με τον ίδιο «τη Δευτέρα το μεσημέρι που μάθαμε ότι το απόγευμα θα μπει το θέμα της ασυλίας πέσαμε από τα σύννεφα».

Όσον αφορά τον Αλέξη Γεωργούλη είπε, επίσης, ότι «κυκλοφορούσαν παλαιότερα φήμες, δεν είχα ασχοληθεί καθόλου» συμπληρώνοντας ότι «ο Παπαδημούλης σωστά τον κάλεσε το 2022».

Σημείωσε, μάλιστα, ότι «για τον Γεωργούλη που ήταν επί 20 χρόνια ηθοποιός δεν υπήρχε τίποτα. Τον ρωτάς και σου απαντά δεν τρέχει τίποτα. Ρωτάς και τις υπηρεσίες και δεν σου λένε κάτι. Δεν έχουμε ντετέκτιβ. Καλείς τον τύπο για τον οποίο υπάρχουν οι φήμες και τον ρωτάς "έχουμε τίποτα;". Το ψάχνεις σημαίνει τον ρωτάς, πας στις υπηρεσίες ρωτάς. Αν έχεις όχι και από τους δύο τι άλλο να κάνεις;»

Ερωτηθείς για την καταγγελία της Ελένης Χρονοπούλου είπε ότι «αν ισχύουν μου προκαλούν απέχθεια και πολύ μεγάλη εντύπωση».

«Δεν έχω μιλήσει με τον κ. Γεωργούλη ούτε είχαμε στενή επαφή, η συμπεριφορά του ήταν φυσιολογική, δεν είχαμε ακούσει το παραμικρό επεισόδιο αλλά τα δύο τελευταία χρόνια ήμασταν στις πατρίδες μας καθώς ίσχυε lockdown» πρόσθεσε ο Στέλιος Κούλογλου.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου