Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023

Δεν κάνουμε δημοσκοπήσεις εν θερμώ - Για το Μάτι έγιναν μετά από 6 εβδομάδες δημοσκοπήσεις



Διαφώνησε on air με τη δημοσιοποίηση της δημοσκόπησης της Marc για τον ΑΝΤ1 ο Νίκος Χατζηνικολάου.

«Πρέπει να εκφράσω, γιατί έχω κοντά 40 χρόνια στη δημοσιογραφία, την ένστασή μου, τη διαφωνία μου για το γεγονός ότι γίνεται και δημοσιεύεται μία δημοσκόπηση ενώ ακόμη γίνονται κηδείες, ενώ δηλαδή το θέμα είναι σε μία συναισθηματική έκρηξη για όλους μας», σημειώνοντας ότι έχει εκφράσει τη διαφωνία του και στη διεύθυνση του τηλεοπτικού σταθμού.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Marc, Θωμάς Γεράκης, απάντησε ότι «κατ’ αρχήν συμμερίζομαι, καταλαβαίνω, κ. Χατζηνικολάου, αυτό που λέτε και νομίζω ότι μοιραζόμαστε τα ίδια συναισθήματα», συμπληρώνοντας πως η έρευνα αυτή ήταν προγραμματισμένη και μάλιστα θα προβαλλόταν τη Δευτέρα που πέρασε.

«Δεν είμαι αυτόκλητος εγώ εδώ. Έχουμε να παρουσιάσουμε τη μηνιαία τακτική έρευνα του ΑΝΤ1» συμπλήρωσε ο κ. Γεράκης, σημειώνοντας πως αποφασίστηκε να αναβληθεί έτσι ώστε να μη γίνονται συνεντεύξεις κατά τη διάρκεια του τριήμερου εθνικού πένθους και να προβληθεί, τελικώς, στο τέλος της εβδομάδας.

Ο κ. Γεράκης υπενθύμισε ότι δημοσκόπηση παρουσιάστηκε και λίγο μετά την τραγωδία των πυρκαγιών στην Ηλεία.

«Από το Μάτι πέρασαν για να προβληθούν δημοσκοπήσεις έξι εβδομάδες. Δεν βγήκε δημοσκόπηση εν θερμώ», αντέτεινε ο Ν. Χατζηνικολάου.

«Δεν ήμασταν σε προεκλογική περίοδο. Εξάλλου οι εταιρείες κλείνουν στα τέλη Ιουλίου και ανοίγουν πάλι στις 20 Αυγούστου» ανταπάντησε ο Θ. Γεράκης. Υπενθύμισε δε πως το 2007 στην Ηλεία, «24 Αυγούστου του '07 είχαμε την πρώτη πυρκαγιά, 26 Αυγούστου είχαμε την πρώτη δημοσκόπηση και από τις 26 έως και τις 31 είχαμε 14 δημοσκοπήσεις».

Ο κ. Χατζηνικολάου απάντησε πως αυτό δεν είναι δικαιολογία, δηλαδή ότι είναι προεκλογική περίοδος, γιατί πλήττεται η αξιοπιστία της έρευνας, όταν γίνεται την ώρα που συμβαίνουν τα γεγονότα.

Από την πλευρά του, ο κ. Γεράκης επιχειρηματολόγησε πως εάν καθυστερούσαν επί μακρόν οι δημοσκοπήσεις, αυτό θα τροφοδοτούσε την άποψη ότι δεν γίνονται δημοσκοπήσεις «για να κρύψετε την οργή και τη δυσαρέσκεια του κόσμου».

Κλείνοντας, ο δημοσιογράφος επισήμανε ότι «δεν αποφασίζω εγώ, έχω βαθμό αναγνώστου στο δελτίο ειδήσεων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα λέω τη γνώμη μου».

Τέλος, κλείνοντας την παρουσίαση της δημοσκόπησης, έγινε ένας ακόμη αντίστοιχος διάλογος, με τον δημοσιογράφο να σημειώνει: «Εγώ θέλω να επισημάνω ότι η δημοσκόπηση έγινε ενώ γίνονταν ακόμη κηδείες». Ο κ. Γεράκης απάντησε πως η έρευνα έλαβε χώρα σε ένα περιβάλλον ισχυρής συναισθηματικής φόρτισης.

«Προσωπικά, εγώ, είμαι σε υψηλή συναισθηματική αντίδραση για το γεγονός ότι παίξαμε δημοσκόπηση», είπε ο κ. Χατζηνικολάου.






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου