Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023

Και άλλο χαστούκι στον Ανδρουλάκη : Δε θα είναι υποψήφια η Ζέφη Δημαδάμα

 


Μετά τον Απόστολο Σπυρόπουλο, νέο χαστούκι στον Ανδρουλάκη.

Δεν θα είναι υποψήφια στην Α' Αθήνας με το ΠΑΣΟΚ, η Ζέφη Δημαδάμα, όπως ανακοίνωσε η ίδια. Σε ανάρτηση της επισημαίνει ότι  ότι δεν κάνει πίσω και παραμένει στρατιώτης της παράταξης.

Ωστόσο, από τη δήλωση της δεν έλειπαν και οι αιχμές, «η πολιτική σήμερα έχει τοξικότητα, έχει δυσκολίες -περισσότερες και σκληρότερες για τις γυναίκες υποψήφιες- ενώ θέλει ανεξάντλητους οικονομικούς πόρους (δεν έχω ούτε θέλω να έχω χορηγούς). Αφορά μόνο τους πλούσιους ή τους γόνους, τα παιδιά πολιτικών που κρατούν την "παράδοση" με το επίθετό τους, τους καρεκλοκενταύρους ή τους υποψήφιους του κομματικού σωλήνα».

Η Ζέφη Δημαδάμα, είναι στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και αντιπρόεδρος των γυναικών Ευρωσοσιαλιστών.

Η ανάρτηση της Ζέφης Δημαδάμα:

Ζέφη Δημαδάμα
13 ώρες πριν

Δεν θα είμαι υποψήφια βουλευτής σε αυτές τις εκλογές. Δεν κάνω πίσω, παραμένω στρατιώτης της παράταξής μας. Έχω δώσει σε δύσκολους καιρούς πολλές μάχες και θα συνεχίσω να τις δίνω για το ΠΑΣΟΚ και την Ελλάδα.

Η πολιτική σήμερα έχει τοξικότητα, έχει δυσκολίες -περισσότερες και σκληρότερες για τις γυναίκες υποψήφιες- ενώ θέλει ανεξάντλητους οικονομικούς πόρους (δεν έχω ούτε θέλω να έχω χορηγούς).

Αφορά μόνο τους πλούσιους ή τους γόνους, τα παιδιά πολιτικών που κρατούν την "πα...

Δείτε περισσότερα
144
36
8


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου