Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022

Καταγγελία αστυνομικού : Οι ανώτεροί μας αναλαμβάνουν θέσεις σε ΠΑΕ

 


Σοκ προκαλεί η τοποθέτηση αστυνομικού σε ραδιοφωνική εκπομπή σταθμού της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της οποίας αναφέρει ότι αστυνομικοί έχουν πελατειακές σχέσεις με ποδοσφαιρικές ομάδες.

Μία πολύ σοβαρή καταγγελία που ενεργοποίησε τον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, για περιστατικά βίας στα γήπεδα και την σχέση των αστυνομικών. 

Ο εν ενεργεία αστυνομικός της Υποδιεύθυνσης Αθλητικής Βίας μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Metropolis της Θεσσαλονίκης, σόκαρε με όσα αποκάλυψε.

Ακούστε το ηχητικό εδώ

«Είναι οι εντολές που δεχόμαστε από τους ανωτέρω, γιατί όταν σταματήσουν να εργάζονται στο σώμα, έχουν βλέψεις για να αναλάβουν θέσεις στις ΠΑΕ και είμαι απόλυτος σε αυτό που λέω και μου έχει τύχει πολλές φορές σαν περιστατικό. Μου είχε πει ένας ανώτερος μου ότι αν δεν σταματήσουμε εγώ και ο συνεργάτης μου, θα βρεθούμε και οι δύο στο Σουφλί» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Και συνέχισε: «Μαζί με τα νερά στα σακίδια της ομάδας είχαμε βρει καπνογόνα και πιστόλια ευθείας βολής. Ήμουν παρών στο περιστατικό και είχα ακολουθήσει την ομάδα στα αποδυτήρια γιατί είχα δεχτεί την εν λόγω εντολή. Εκείνη την ώρα ήρθαν τρεις οργανωμένοι φίλοι της ομάδας και πήραν τα σακίδια από τα αποδυτήρια για να τα παραλάβουν, ενώ εμείς δεν είχαμε καμία εντολή για να αντιδράσουμε. Είμαι απόλυτος σε αυτό που λέω κι αν μας ακούει κάποιος εισαγγελέας, γνωρίζει αυτά».

«Είναι μεγάλα τα συμφέροντα» είπε και αναρωτήθηκε για τη δολοφονία του 19χρονου Άλκη: «Τους γονείς του Αλβανού τους συνέλαβαν οι αρχές; Γιατί όλα ξεκινάνε από το σπίτι, γιατί αυτός ο 23χρονος μπορεί να μην είχε την πρόθεση να σκοτώσει, αλλά κάτι έχει γίνει στο παρελθόν στο σπίτι του που τον έκανε τόσο βίαιο και τον εξώθησε στο να ασκήσει τόσο έντονη βία».

Άμεση ήταν η αντίδραση της ΕΛΑΣ, η οποία σε ανακοίνωσή της αναφέρει τα εξής:

«Σχετικά με ηχητικό απόσπασμα ραδιοφωνικής συνέντευξης σε σταθμό της Θεσσαλονίκης, που περιέχει δηλώσεις ατόμου το οποίο επικαλείται ότι φέρει την ιδιότητα του αστυνομικού και αναπαράγεται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, από την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ότι ενημερώθηκε ο Προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης και με εντολή του συγκεντρώθηκε σχετικό υλικό το οποίο θα αποσταλεί άμεσα για ποινική αξιολόγηση».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου