Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Νέο καραγκιοζιλίκι του ψεκασμένου Πετράκου - Η επανάσταση ξεκινάει από τα παγκάκια

 



Έξαλλος έγινε ο γνωστός γραφικός, προκλητικός, "ψεκασμένος", Γρηγόρης Πετράκος, με τις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού για τον εμβολιασμό των άνω των 60 ετών.

Μόλις έμαθε ότι θα επιβάλλεται πρόστιμο 100 ευρώ σε όποιον ηλικιωμένο δεν θα εμβολιαστεί, ξύπνησε ο ψεκασμένος Τσε Γκεβάρα μέσα του και αποφάσισε να ξεφτιλιστεί για ακόμα μία φορά νομίζοντας ότι κάνει "επανάσταση". 

Βγήκε λοιπόν στην πλατεία του Γέρακα και έπιασε ένα... παγκάκι, καλώντας μέσω facebook τους φίλους και "ομοϊδεάτες" του να τον ακολουθήσουν με ειρηνικό τρόπο σε αυτή τη διαμαρτυρία.

Φυσικά και δεν κατάφερε τίποτα με αυτό το καραγκιοζιλίκι αφού μόνο ένας τον ακολούθησε.



Έγραψε ο ψεκασμένος :  «Μόλις διάβασα το αδιανόητο μέτρο που εξήγγειλε η κυβέρνηση, ότι θα έχει πρόστιμο 100 ευρώ τον μήνα, όποιος άνω των 60 ετών δεν δέχεται να εμβολιαστεί. Έχουμε ανεχτεί πάρα πολλά. Να εκβιάζεται ο πατέρας μας και η μάνα μας, εμένα η ψυχή μου δεν το δέχεται. Tους εύπορους δεν θα τους νοιάξει. Μιλάμε, όμως, για τους απλούς συνταξιούχους. Αυτούς που μια ζωή δουλεύουν και η πενιχρή σύνταξη δεν τους φτάνει ούτε για καφέ. Έχουμε επίσημα δικτατορία. Για μένα προσωπικά. Τώρα το σπίτι μου δεν με χώρεσε. Είμαι ένας βαθιά ειρηνικός άνθρωπος. Δεν έχω ασκήσει βία ούτε σε μυρμήγκι», ανέφερε ο Γρηγόρης Πετράκος στο νέο του παραλήρημα στο Facebook και συμπλήρωσε:

«Βγήκα στην πλατεία του Γέρακα ολομόναχος και εδώ θα κάτσω μέχρι το βράδυ. Επειδή δεν το αντέχει η συνείδησή μου να αφήσω αυτούς τους ανθρώπους στη μοίρα κάθε δικτάτορα. Θα κάτσω εδώ και όποιος θέλει ας έρθει να μου κάνει παρέα. Ειρηνικά ας κάτσει όποιος θέλει στο παγκάκι και να δείξει τη βαθιά του θλίψη για αυτό που συμβαίνει. Αυτό δεν θα περάσει. Τους γέρους μας δεν θα τους εκβιάσετε. Θα τους βοηθήσουμε όλοι μαζί».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου