Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021

Γείτονας Ολλανδής : «Έχει δυο σκυλιά που τα βγάζουν βόλτα Πακιστανοί υπηρέτες της»

 


Όπως κάθε γνήσιος ακροαριστερός και αριστερός, "πονάει" δήθεν για τους λαθρομετανάστες και τους πρόσφυγες, αρκεί να εξυπηρετούν τις ανάγκες του και την τσέπη του.



Σύμφωνα με την omadaalithias.gr, την Oλλανδή δημοσιογράφο Ίνγκεμποργκ Μπέουχελ, η οποία προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, αναφερόμενη σε επαναπροωθήσεις προσφύγων και μεταναστών, «καρφώνει» ο δημοσιογράφος και εκδότης Δημήτρης Τριανταφυλλίδης, ο οποίος όπως λέει σε ανάρτησή του είναι γείτονάς της.

Στην ανάρτησή του αναφέρει:

«Είδα το περιστατικό με την Ολλανδή δημοσιογράφο, μόνιμο κάτοικο Ελλάδας εδώ και πολλά χρόνια και τον Μητσοτάκη.

Χρόνια γειτόνισσα μου, με δυο σκυλιά που τα βγάζουν βόλτα Πακιστανοί υπηρέτες της. Πλακώθηκα μαζί της άπειρες φορές από το 2010 στην ηρωική πλατεία Αυδή.

Συνεπώς λέω: Θού, Κύριε, φυλακήν τώ στόματί μου καί θύραν περιοχής περί τά χείλη μου!

Και πάω να φτιάξω τσάι!»

 

Η ανάρτησή του:

Δημήτρης Τριανταφυλλίδης
14 ώρες πριν

Είδα το περιστατικό με την Ολλανδή δημοσιογράφο, μόνιμο κάτοικο Ελλάδας εδώ και πολλά χρόνια και τον Μητσοτάκη.
Χρόνια γειτόνισσα μου, με δυο σκυλιά που τα βγάζουν βόλτα Πακιστανοί υπηρέτες της. Πλακώθηκα μαζί της άπειρες φορές από το 2010 στην ηρωική πλατεία Αυδή.

Συνεπώς λέω: Θού, Κύριε, φυλακήν τώ στόματί μου καί θύραν περιοχής περί τά χείλη μου! 

...Δείτε περισσότερα
400
28
48




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου