Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

Παραμελούσαν συχνά οι γονείς την 8χρονη που έχασε την ζωή της και την έστελναν για επαιτεία

 


Σε μια επικίνδυνη περιοχή, μέσα σε αυτοκίνητα και εταιρίες, η 8χρονη δεν ήταν η πρώτη φορά που κυκλοφορούσε παραμελημένη κάνοντας επαιτεία.

Στην συγκεκριμένη περιοχή δεν παίζουν παιδιά.

Την περασμένη Τετάρτη (17/11) το 8χρονο κοριτσάκι, που κανείς δεν είχε αντιληφθεί την παρουσία του στο χώρο, εγκλωβίστηκε σε μια μεταλλική αυτόματη συρόμενη πόρτα και εκεί άφησε την τελευταία του πνοή. 



Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη ενός ατόμου με την κατηγορία της ανθρωποκτονία από αμέλεια. Συνελήφθησαν επίσης οι Ρομά, μητέρα και γιαγιά της αδικοχαμένης 8χρονης, για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, οι οποίες στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθερες.

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, εργαζόμενος στην περιοχή ανέφερε ότι είχε ξαναδεί την μικρή να βρίσκεται έξω από το εργοστάσιο. «Πριν μια βδομάδα, μπορεί και λιγότερο καθόμουν εδώ στη στάση και περίμενα το λεωφορείο και ήρθε το κοριτσάκι και κάθισε στο σκαμπό και ήρθε κοντά μου και μου ζήτησε 50 λεπτά να του δώσω. Του είπα κορίτσι μου δεν έχω. Μου λέει εδώ δίπλα τι έχει η πόρτα, μου λέει μπορώ να δω;» είπε μεταξύ άλλων. 

Σύμφωνα με πληροφορίες και άλλοι εργαζόμενοι, έβλεπαν τακτικά το κοριτσάκι να κάνει επαιτεία, ζητώντας λεφτά από εργαζόμενους και περαστικούς και περνά τον επικίνδυνο δρόμο ασυνόδευτη.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου