Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

Συνεχίζει να γελοιοποιείται ο Πετράκος : Από το βλεννογόνο της μύτης μου δεν περνάει όχι κορωνοϊός, ούτε ο Τιτανικός!

 


Είναι άσχημο να ψάχνεις κάποια λεπτά δημοσιότητας προκαλώντας την κοινωνία χωρίς να ντρέπεσαι.

Ο Πετράκος εμφανίστηκε στο Πρωινό του Ant1 και είπε για να γελάει ο κόσμος «Από το βλεννογόνο της μύτης μου δεν περνάει όχι κορωνοϊός, ούτε ο Τιτανικός!».

Μετά την εκπομπή νόμιζε ότι κέρδισε της εντυπώσεις, αντί να προβληματιστεί  και έκανε και ανάρτηση στο facebook κάνοντας τον περήφανο που ξεφτιλίστηκε.

Είπε στην εκπομπή «Εγώ δεν το χρειάζομαι το εμβόλιο. Μου το έχουν πει τρεις καθηγητές πανεπιστημίου», αλλά δεν μας είπε ποιοί καθηγητές για να τους πάρουν τα πτυχία.

«Εγώ δεν έχω αρρωστήσει ποτέ τα τελευταία 20 χρόνια. Δεν παίρνω φάρμακα», είπε ο superman Πετράκος για να ενισχύσει την επιχειρηματολογία του. 

Και γενικότερα «Εγώ δεν έκανα ποτέ τον επιστήμονα. Έκανα τον δημοσιογράφο. Έπαθα μια συμφόρηση με αυτά που έβλεπα το πρώτο εξάμηνο. Άρχισα να ψάχνω πάρα πολύ. Έβλεπα συνεντεύξεις επιστημόνων από όλο τον κόσμο. Κάτι δεν μου κολλούσε εσωτερικά. Όταν άρχισα να βλέπω δεκάδες ξένους επιστήμονες να λένε άλλα πράγματα, είπα πως αυτό που λένε αυτοί εμένα μου κολλούσε περισσότερο από αυτό που ακούω από το επίσημο αφήγημα. Όταν μάζεψα πολλές τέτοιες γνώμες, άρχισα να τις δημοσιεύω. Όχι δικές μου, των επιστημόνων. Εγώ δεν το χρειάζομαι το εμβόλιο. Μου το έχουν πει τρεις καθηγητές πανεπιστημίου. Επειδή έχω τον ψευδάργυρο και την D3 στα 80, εμένα μου έχει πει καθηγητής πανεπιστημίου ότι από το βλεννογόνο της μύτης μου δεν περνάει όχι κοροναϊός, ούτε ο τιτανικός. Αυτά είναι πράγματα γνωστά στην ιατρική. Εγώ δεν προσπαθώ να παρασύρω κάποιον άλλο. Αυτή είναι προσωπική μου επιλογή. Εγώ δεν έχω αρρωστήσει ποτέ τα τελευταία 20 χρόνια. Δεν παίρνω φάρμακα. Κάνω μια άλλη ζωή. Εγώ έκανα τον δημοσιογράφο, γιατί στα δελτία δεν είδα να τον κάνει κάποιος άλλος. Αρνούμαι τον όρο αντιεμβολιαστής και αρνητής. Δεν αρνούμαι τον ιό, αρνούμαι τη σοβαρότητα και τα μέτρα. Έχω κάνει όλα τα εμβόλια. Θέλω το εμβόλιο να είναι ασφαλής και να έχω την επιλογή. Παλεύω για τα δικαιώματα…

«Εγώ δεν καταφέρθηκα προσωπικά κατά του Πάνου Κιάμου, αλλά της συγκεκριμένης απόφασής του, που έχει μεγάλη διαφορά από αυτό που ζούμε τώρα. Τότε τα μαγαζιά είχαν την επιλογή. Η μομφή δεν ήταν στο ότι εργάστηκε, αλλά ότι επέλεξε να εργαστεί με τον διαχωρισμό. Δεν του τον είχαν επιβάλλει ακόμη. Μετά από μια εβδομάδα η κυβέρνηση το πήρε πίσω» είπε, μεταξύ άλλων ασόβαρων, ο Γρηγόρης Πετράκος, που πρόσθεσε πως αυτή τη στιγμή είμαστε σε πόλεμο και πως δε θέλει να παιδιά του να μεγαλώσουν με πιστοποιητικά.

Λίγες ώρες μετά την συνέντευξή του ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό κείμενο που «κοκορεύτηκε» συνεχίζοντας να προπαγανδίζει, αγνοώντας τις επιστημονικές τεκμηριώσεις, για να πείσει το κοινό της διαδικτυακής φούσκας που τον ακολουθεί.



«Αν ξαναδείς το βίντεο για δεκαπέντε λεπτά τους πήρα μονότερμα και έλεγα μόνος μου κάποια πράγματα που ήθελα να ακουστούν χωρίς καν να με ρωτήσουν… Στο τέλος επειδή η κουβέντα δεν εξελισσόταν όπως ήθελαν, έκανε ένα μονόλογο ο Λιαγκας προσπαθώντας να με κοροϊδέψει και να το κλείσει έχοντας πει την τελευταία κουβέντα. Πιστεύω όμως ότι πρόλαβα να διευκρινίσω κάποια πράγματα που ήθελα.

Τώρα για τα επιστημονικά στοιχεία που λες, δεν υπήρχε περίπτωση να με αφήσουν να πάω προς τα εκεί για αυτό και δεν το επιχείρησα… Αν άρχιζα να λέω για τις ΜΕΘ θα πέφτανε διαφημίσεις σε δέκα δευτερόλεπτα και δε θα προλάβαινα να πω τίποτα άλλο. Έπαιζα εντός της έδρας τους και αυτό έχει κάποια όρια. Όμως θεώρησα χρήσιμο να ακουστούν έστω κάποια πιο γενικά πράγματα στο κοινό που βλέπει τηλεόραση»




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου