Πέμπτη 12 Αυγούστου 2021

Ιωαννίδου κατά ΑΝΤΑΡΣΥΑ: «Να αφαιρέσει την αφίσα με το πρόσωπο μου»

 


Το ακροαριστερό κόμμα ΑΝΤΑΡΣΥΑ, είπε να καπηλευτεί άθλια την εικόνα της εθελόντριας Κατερίνας Ιωαννίδου και να εκτυπώσει αφίσα.

Η αφίσα που έχει αναρτήσει το ακροαριστερό κόμμα ΑΝΤΑΡΣΥΑ, προκάλεσε την έντονη αντίδραση της Κατερίνας Ιωαννίδου και αποτυπώνει την φωτογραφία της συνοδευόμενη από τον τίτλο «ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ – ΚΑΤΩ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ».

Η εθελόντρια με ανάρτησή της ζητά να αποσυρθεί η αφίσα με την φωτογραφία της και τονίζει πως  «δεν έχει δώσει άδεια σε κανένα κόμμα να χρησιμοποιεί την φωτογραφία της για πολιτικά παιχνίδια» και ξεκαθαρίζει ότι «η εμπλοκή της στη φωτιά δεν έχει καμία σχέση με καμία πολιτική διαμάχη»

app-facebook
Katerina Ioannidoy
την Τρίτη

ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΈΣΩ ΘΕΡΜΆ ΤΟ ΑΝΤΑΡΣΊΑ ΝΑ ΑΠΟΣΎΡΕΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΜΟΥ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΦΊΣΑ ΤΗΣ ΆΜΕΣΑ!!!!

ΔΕΝ ΈΧΩ ΔΏΣΕΙ ΤΗΝ ΆΔΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΕΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΜΟΥ ΓΕΝΙΚΆ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΆ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΆ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΆ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ!!!!
ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΠΟΛΎ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΏ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΔΉΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΆΦΗΣΑ ΤΟ ΠΡΌΣΩΠΟ ΜΟΥ ΟΎΤΕ ΝΑ ΛΆΒΩ ΜΈΡΟΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΑΜΆΧΕΣ!!!!! 

...Δείτε περισσότερα


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου