Τρίτη 18 Μαΐου 2021

Τα sms του Καλογρίτσα καίνε τον Νίκο Παππά


Μηνύματα (sms) που έχει στην κατοχή του και αντάλλασε με τον πρώην υπουργό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και κολλητό του Αλέξη Τσίπρα, Νίκο Παππά προκειμένου να δρομολογηθεί το στήσιμο του «ΣΥΡΙΖΑ Channel» παρουσιάζει στα μέλη της προανακριτικής επιτροπής ο κ. Χρήστος Καλογρίτσας.

Αυτό το αποδεικτικό υλικό είναι κρίσιμο και ενισχύει τις ενδείξεις πιθανής τέλεσης αξιόποινων πράξεων από τον πρώην υπουργό Νίκο Παππά. Η κατάθεση του κ. Καλογρίτσα θα συνεχιστεί και αύριο Τετάρτη στις 10 το πρωί με νέες αποκαλύψεις.

Ο μάρτυρας Καλογρίτσας είπε για τον Νίκο Παππά :  «Με δασκάλεψε να πάω στους Αραβες (CCC)» και παρέθεσε γραπτή συνομιλία που είχε την επίμαχη περίοδο με τον πρώην υπουργό. Συγκεκριμένα, ο Καλογρίτσας υποστήριξε ότι λίγες ημέρες πριν την συνάντησή του με τους εκπροσώπους της CCC στο Πόρτο Χέλι, έστειλε μήνυμα στον κ. Παππά με το οποίο του ζητούσε οδηγίες.

Χρ Καλογρίτσας: Επειδή αναχωρώ για Πόρτο Χέλι πρέπει να ξέρω κάποια πράγματα. Οι μέρες πέρασαν και εγγυητική δεν έχει υπάρξει. Αν δεν τα πούμε θα είναι τζίφος το Πόρτο Χέλι.

Ν. Παππάς: Ok! Θα μιλήσουμε πριν.

Ο Καλογρίτσας κατέθεσε αρκετά μηνύματα που καίνε τον Νίκο Παππά και παράλληλα δείχνουν ότι υπήρξε αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ Καλογρίτσα – Παππά.

Ο Χρήστος Καλογρίτσας επανέλαβε ότι η εμπλοκή του στο σχέδιο δημιουργίας «ΣΥΡΙΖΑ Channel» έγινε μετά από πρόσκληση του Νίκου Παππά ενώ υποστήριξε ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που η ηγεσία της Κουμουνδούρου του ζητούσε να μπει «μπροστινός» για διάφορες δουλειές. Ο ίδιος φέρεται να είπε ότι η συνεργασία του με τον πρώην υπουργό ήταν τόσο στενή ώστε τα μέλη της «ομάδας Παππά» όπως την αποκάλεσε διεκπεραίωνε τις εργασίες της στα γραφεία του γνωστού εργολάβου στην Νέα Σμύρνη.

«Τον Οκτώβρη του 2015 κλήθηκα να συνεργαστώ. Να βοηθήσω σε μια πρόσκληση του Νικου Παππά και κάποιων άλλων για ΜΜΕ. Τα ΜΜΕ για τα οποία μιλήσαμε τότε ήταν το καναλι κι αλλά Μέσα. Ο Νικος με τις αρμοδιότητας του υπουργού που είχε τότε ήθελε να δημιουργηθεί μια υποστηρικτική ομάδα ΜΜΕ. Δέχθηκα να δώσω το όνομα μου. Δεν μπορούσα να δώσω τίποτε άλλο. Πάντα είχα πολλά λεφτά όμως τότε τα χρήματα μου ήταν δεσμευμένα» είπε ο Καλογρίτσας προσθέτοντας :  «Εμένα και της γυναίκας μου μας είχε απαγορευτεί η έξοδος από τη χώρα. Εγώ είχα πάρει, μου είχαν δώσει τον ρόλο του ονοματοδότη. Όταν κάθε τόσο μου ζητούσαν κάπου να συνεισφέρω πάντοτε ανταποκρινόμουν. Ξεκινήσαμε αυτή την οργάνωση κι εγώ ήμουν δίπλα τους. Όλα πήγαιναν ρολόι. Φθάσαμε να ξεκινήσουμε με το καναλι που ετοιμαζότανε να υπάρξει και μια εφημερίδα. Είχα στηρίξει και το Κόκκινο (ραδιόφωνο ΣΥΡΙΖΑ). Δίπλα τους ήμουν και οι ομάδες του Νίκου Παππά δουλεύανε στα δικά μου γραφεία. Στη νέα Σμύρνη. Μερικές δεκάδες άτομα. Ο Νίκος Παππάς τους έστειλε. Αν σταχυολογήσω τα στοιχεία, μπορεί και να βρω ποιοι ήταν. Όλο και κάτι θα βρούμε».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου