Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Πόσο ανεύθυνο καραγκιοζιλίκι να αντέξει ο πολίτης; Βελόπουλος: Θα κάνω εγώ το σώμα μου πειραματόζωο;

 


Δεν έχει τέλος η ανευθυνότητα του συγκεκριμένου πολιτικού και αναρωτιέται ο Έλληνας πολίτης γιατί βρίσκεται στην βουλή; Το σκεπτικό όσων των ψήφισαν;

Σε ακόμη μία δήλωση που δίνει χαρά στους αρνητές του εμβολίου προχώρησε ο εγκληματικά ανεύθυνος πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος.

«Η κυβέρνηση ζήτησε από όλους μας συναίνεση. Εμείς τη δώσαμε. Αλλά η δήλωση του κ. Πέτσα εμένα με βρίσκει πολύ αντίθετο. Είπε ότι μπορεί να γίνει υποχρεωτικό το εμβόλιο. Τι θα πει υποχρεωτικό το εμβόλιο; Πώς θα υποχρεώσεις κάποιον να κάνει εμβόλιο για τον κορωνοϊό αν δεν θέλει;» δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο επικίνδυνος για την δημόσια υγεία  Κυριάκος Βελόπουλος και πρόσθεσε: «Υπάρχουν ενστάσεις από επιστήμονες. Το σώμα μας είναι δικό μας. Τα εμβόλιο χρειάζεται δοκιμές τριών ετών. Τώρα έγιναν δοκιμές 7-8 μηνών. Θα κάνω εγώ το σώμα μου πειραματόζωο;» 

Αυτό το είπα αυτός που πουλούσε αμφιβόλου ποιότητας κοιραλοιφές δήθεν ότι θεραπεύουν τον κορωνοϊό, ποντάροντας στην ανησυχία των πολιτών και ζητώντας τους επί πληρωμή να αλειφθούν για να γιάνουν!!

Σχετικά με την αποτελεσματικότητα του εμβολίου ο επικίνδυνος για την δημόσια υγεία Βελόπουλος δήλωσε δείχνοντας ότι δεν μπορεί και να αντιληφθεί τι γίνεται : «Βγαίνει η μία εταιρεία και λέει 90% επιτυχία, βγήκε μία άλλη και λέει 93%, χτες βγαίνει η προηγούμενη και αλλάζει το 90% σε 94%. Αυτό εμένα με ενοχλεί σαν άνθρωπο. Θεωρώ ότι όλα γίνονται για τα λεφτά».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου