Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Οι αποκαλυπτικοί διάλογοι Παππά - Μιωνή που αποκαλύπτουν μαφιόζικες πρακτικές κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ



Οι αποκαλυπτικοί διάλογοι Παππά - Μιωνή

Αποσπάσματα από το ηχητικό ντοκουμέντο που κατέθεσε στη Βουλή ο επιχειρηματίας Σάμπυ Μιωνή από συνομιλία του με τον τότε υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά στις 21 Μαΐου 2016 στην Κύπρο.

(...)ΜΙΩΝΗ: Εχει και το άλλο. Μετά τη συνάντηση που είχατε στο γραφείο σας, που ήταν όλοι, του είπε ο Γιάννης να μη μου ξαναμιλήσει στο τηλέφωνο γιατί φοβάται τον Παπαγγελόπουλο ότι τον παρακολουθεί.

ΠΑΠΠΑΣ: Τον;

ΜΙΩΝΗ: Φοβάται τον Παπαγγελόπουλο ότι παρακολουθεί τον Γιώργο.

ΠΑΠΠΑΣ: Ο Παπαγγελόπουλος δεν έχει τέτοιο θέμα.

ΜΙΩΝΗ: Ναι, αλλά έχει ο Καμμένος.

ΠΑΠΠΑΣ: Ε…

ΜΙΩΝΗ: Ε, είναι μαζί αυτοί. Τώρα που άλλαξε ο υπουργός Αμύνης στο Ισραήλ, θα σου πω εγώ…

(...) ΜΙΩΝΗ: Εχω μεγάλους γονείς, έχω έναν αδερφό ο οποίος δεν μπορεί να έρθει στην Ελλάδα με την οικογένειά του αυτή τη στιγμή γιατί φοβάται, έτσι, δεν γίνεται να μην ταράζομαι. Εχω έναν κολλητό φίλο, συνέταιρο πρώην και τα λοιπά, ο οποίος μου λέει «δεν ξέρω πόσο θα αντέξω» και τον βλέπω ότι είναι σε κατάσταση τρελή, με 2 ψυχιάτρους και φάρμακα. Και ο Σταύρος το ίδιο με ψυχοφάρμακα.

ΜΙΩΝΗ: Οσο και αν τον μισείτε και τα λοιπά, άνθρωπος είναι και αυτός.

ΠΑΠΠΑΣ: Δεν μισούμε κανέναν, δεν μισούμε κανέναν. Να βγει να μιλήσει.

ΜΙΩΝΗ: Να βγει να μιλήσει να πει τι ρε συ;

ΠΑΠΠΑΣ: Ελα ρε μαλ... Να βγει…

ΜΙΩΝΗ: Και τι να πει; Σίγουρα; Ο Σταύρος ξέρει πράγματα που δεν ξέρω εγώ; Ετσι; Για κάτσε δυο λεπτάκια. Αλλά, να σου πω, εσύ θα έβγαινες ποτέ να μιλήσεις για τον Αλέξη;

ΠΑΠΠΑΣ: (μάλλον γνέφει υποδηλώνοντας άρνηση)

ΜΙΩΝΗ: Ε, πώς περιμένεις τώρα ο άλλος να βγει; Να είμαστε τώρα λογικοί. Δηλαδή θες να σου κάνουν το ίδιο πράγμα εσένα μεθαύριο; Ε, δεν λέει, δεν λέει…

ΠΑΠΠΑΣ: Και τη Μαρέβα. Και τη Μαρέβα.

ΜΙΩΝΗ: Τι;

ΠΑΠΠΑΣ: Και τη Μαρέβα.

ΜΙΩΝΗ: Και τι θες δηλαδή; Είναι κολλητή του φίλη η Μαρέβα.

ΜΙΩΝΗ: Το ξέρω, το βλέπω. Aσε δε που είναι ένα μπασταρδεμένο κόμμα, τελείως. Το κέντρο έχουνε χάσει… αν φωνάξετε την Τουλουπάκη; Τι; Τι σου λέει;

ΠΑΠΠΑΣ: (προφανώς διαβάζει μήνυμα στο κινητό:) «Είναι τρελή», λέει, «έχει πάρει απόφαση να πληρώσει για να κλείσει φορολογικά το ζήτημα. Δεν ξέρω τι θέλουν να κάνουν οι εισαγγελείς, νομίζω δεν κάνουν πίσω». «Τι εννοείς δεν ξέρεις τι θέλουν να κάνουν οι εισαγγελείς;» του λέω. «Θα πρέπει να αναλάβει Μίμης, αλλά δεν νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ζεστός. Μήπως θέλει να το τραβήξουμε παραπάνω».

ΜΙΩΝΗ: Είναι μαζί τους, είναι… είναι… δεν παίζει με εσάς, παίζει με αυτούς.

ΠΑΠΠΑΣ: (προφανώς διαβάζει μήνυμα στο κινητό:) «Τα περί εγκληματικής οργάνωσης είναι αστεία νομικά και είναι το τελευταίο μέσο που θα προτιμήσει αν δεν δώσει κανένα στοιχείο για τον άλλον».

ΜΙΩΝΗ: Τα ξέρω, δε σας έχω παραμυθιάσει. Από την αρχή σας το λέω! Σας τα έχω πει όλα! Αν έφτασε ο Αλέξης να του πει μπροστά σε όλους και αυτός να συνεχίζει να τον γράφει στα αρ... του, είναι πρόβλημα. Δηλαδή… Κοίτα, τώρα πληρώνω… Σήμερα, πήγα πάλι στον δικηγόρο να πληρώσω το άλλο, το υπόλοιπο του Παπασταύρου, έτσι; Λοιπόν, εντάξει, από εκεί και πέρα θα έχω πληρώσει…

ΠΑΠΠΑΣ: Τι έχεις πληρώσει μέχρι στιγμής;

ΜΙΩΝΗ: 2.700.000! Και τώρα του ήρθε άλλο 1.700.000 το οποίο 1.400.000 είναι το δικό μου, θα δώσουμε όμως τα μισά, γιατί είναι του πατέρα του, οπότε έχει πεθάνει ο πατέρας του και δεν υπάρχει ποινικό. Οπότε είναι άλλα 700.000. Του έχω δώσει 3.400.000 ήδη, έτσι; Να μην κάνουμε φασαρία γι’ αυτό, να πάω στα δικαστήρια να το πάρω όποτε το πάρω πίσω, έτσι; Να δώσει και ο Αγγελος…

ΠΑΠΠΑΣ: (προφανώς διαβάζει μήνυμα στο κινητό:) «Για να έχω μια εικόνα θα πρέπει να έχουμε τη δικογραφία. Να δώσουν σε εμένα και τον Μιχάλη τον φάκελο να μας εξηγήσουν. Από αυτά που έχω μέχρι τώρα, δημοσιεύματα γι’ αυτά που μου έχει δώσει ο Σάμπυ, δεν μου στέκει η εγκληματική οργάνωση με την καμία! Ο καπιταλισμός δεν είναι ποινικό αδίκημα» (γέλια).

ΠΑΠΠΑΣ: Εντάξει, να σου πω κάτι, το Ισραήλ είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση ως χώρα δηλαδή, και στις διακρατικές σχέσεις, δηλαδή με την Ελλάδα πώς μας αντιμετωπίζουν, στα αρχ... για το τι θα πεις για το Παλαιστινιακό...

ΜΙΩΝΗ: Και σου λένε οι άλλοι –αυτή είναι η θέση των άλλων, έτσι;– «οι σχέσεις είναι άριστες, σιγά μην αυτή η ιστορία με τον Μιωνή είναι πρόβλημα».

ΠΑΠΠΑΣ: Δεν πάει έτσι.

ΜΙΩΝΗ: Oχι, όχι, έτσι λένε οι άλλοι.

ΠΑΠΠΑΣ: Δεν με νοιάζει. Εγώ πρέπει να σου πω κάτι, διότι ο Μπίμπη του ζήτησε τρία πράγματα και ο Τσίπρας του τα έκανε,
ο Τσίπρας του ζήτησε 4-5, ο Μπίμπη του τα έκανε αμέσως… Δεν γίνεται δουλειά… Δηλαδή αυτή η (κόκκινη γραμμή) ότι σηκώνει ένα τηλέφωνο και του μιλάει «τι γίνεται; Πώς πας;», αυτό πρέπει να διαφυλαχτεί. Πώς να το κάνουμε; Δεν είναι…

ΜΙΩΝΗ: Αυτοί λοιπόν πιστεύουνε ότι υπάρχει ένα story το οποίο εμείς το έχουμε δημιουργήσει. Εντάξει, αλλά αυτοί θέλουν να σκέφτονται αυτά που θέλουν να σκέφτονται, κατάλαβες; Βλέπεις τι σου λέει… Υστερα από όλα αυτά που σου λέει ο Γιώργος, ύστερα από όλα αυτά που έχουνε γίνει, με τους γονείς μου; Δεν γινόταν! Νάτσι! Αλλά αυτοί είναι και να δεις ότι θα γυρίσουν εναντίον.

ΠΑΠΠΑΣ: Εναντίον μας;

ΜΙΩΝΗ: Εναντίον σου!

ΠΑΠΠΑΣ: Απλά μην ανοίγεις τώρα… ο Παπαγγελόπουλος, εντάξει…

ΜΙΩΝΗ: Τι; Πώς τον διαβάζεις;

ΠΑΠΠΑΣ: Εχει τη δική του ατζέντα, και αυτό το σημείο το δικό σου… Μαθαίνω για ποιον είναι, αλλά το σημείο το δικό σου είναι που γίνεται το conflict… Oτι με τη δική του ατζέντα κάμπτει την ατζέντα του μαγαζιού. Εγώ δεν είμαι αφελής. Ξέρω και καταλαβαίνω ότι σε αυτό το επίπεδο της πολιτικής (ακατάληπτο). Καμία αντίρρηση! Ξέρω, καταλαβαίνω, οσμίζομαι, μαθαίνω, ότι κάποιοι βγάζουνε λεφτά. Λεφτά!

ΜΙΩΝΗΣ: Βγάζουν λεφτά;

ΠΑΠΠΑΣ: Πολλά λεφτά, δε μιλάμε τώρα για… βγάζουνε λεφτά!

ΜΙΩΝΗ: Ναι, ναι. Το έχω ακούσει και εγώ αυτό.

ΠΑΠΠΑΣ: Μπράβο. Και αυτό μπορούμε να κάνουμε ότι δεν το είδαμε. Το no go είναι όταν η ατζέντα τους κάμπτει την ατζέντα του μαγαζιού. Εκεί δεν είναι... Δεν υπάρχει δηλαδή έτερο... Μεγάλε, εάν κρίνουμε ότι το μαγαζί το βοηθάς, μπορείς να είσαι εδώ και να κάνεις και το outsourcing το δικό σου ας πούμε. Κατάλαβες;

ΜΙΩΝΗ: Ναι, ναι, καταλαβαίνω… Real politic λέγεται αυτό.

ΠΑΠΠΑΣ: Ναι, αλλά το να έρθεις και να βάλεις στο μαγαζί μας ατζέντα που δεν έχουμε επιλέξει, η οποία μας δημιουργεί και δυσκολίες, ε, όχι ρε! Κάτσε ρε!


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου