Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Αρχηγός του λιβυκού στόλου σε άπταιστα ελληνικά: Έχω διαταγή να βυθίσω τα τουρκικά πλοία



Ο ελ Μαχντάουϊ μιλά ελληνικά, καθώς είχε σπουδάσει στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων την δεκαετία του 1970. Τις προηγούμενες ημέρες, είχε γράψει στα ελληνικά στο προφίλ του στο Facebook: «Θα απελευθερώσουμε την πρωτεύουσα, την Τρίπολη και θα καταστρέψουμε το τουρκικό όνειρο».

Παρέμβαση κατά της Τουρκίας πραγματοποίησε ο αρχηγός του λιβυκού στόλου, Φαράτζ ελ Μαχντάουϊ, που ανήκει στις δυνάμεις του στρατηγού Χαλιφά Χαφτάρ του Λιβυκού Εθνικού Στρατού και διαθέτει πολύ ισχυρούς δεσμούς με την Ελλάδα.

«Έχω διαταγή, άμα έρθουν τα καράβια έρευνας των Τούρκων, θα έχω μία λύση. Να τα βουλιάξω εγώ. Έχω διαταγή από τον κύριο Χαφτάρ», τόνισε στα ελληνικά ο ναύαρχος, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, σχολιάζοντας την παράνομη συμφωνία Τουρκίας – Λιβύης.






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου