Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019

Νέο καραγκιοζιλίκι Ραγκούση τα βάζει με τους «τυχοδιώκτες του ΠΑΣΟΚ που πήγαν ΣΥΡΙΖΑ για 7.000 ευρώ το μήνα»



Ο Ραγκούσης τους τελευταίους μήνες έχει υπερβεί της γενικής ξεφτίλας και είναι μία κατηγορία ξεφτίλας μόνος του.

Ο ανεκδιήγητος πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ, που του χρεώνουμε ότι ταιριάζει απόλυτα στο παρακμιακό κόμμα ΣΥΡΙΖΑ, τα έβαλε με την πασοκογενή ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.

Εμφανίστηκε στην τηλεοπτική εκπομπή «Βήμα για Όλους» του STAR Κεντρικής Ελλάδος και τον δημοσιογράφο Γιώργο Σιμόπουλο, και μίλησε ποιος ο Ραγκούσης για γυρολόγους του ΠΑΣΟΚ που πήγαν κοντά στον Αλέξη Τσίπρα, παριστάνοντας τους αντιμνημονιακούς, ενώ παλαιότερα είχαν ψηφίσει τα μνημόνια, «για να κάνουν τους καλούς στον κύριο Τσίπρα».

Τους συγκεκριμένους «στελέχη, βουλευτές και πρώην υπουργούς» τούς χαρακτήρισε μάλιστα απαράδεκτους ο πρώην πασόκος και νυν Συριζαίος. «Για να μην πω κατάπτυστους» τόνισε ο τύπος που χρειάζεται ψυχιατρική γνωμάτευση γιατί αλλιώς δεν εξηγούνται όσα λέει και κάνει.

Έκανε μάλιστα σαφέστατη αναφορά στο... οικονομικό σκέλος αυτής της ιστορίας, λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Και εγώ διαφώνησα με το κόμμα μου το 2012 όταν προέκυψαν οι δυσβάσταχτες πληροφορίες για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, αλλά εγώ πήγα σπίτι μου πέντε χρόνια. Δεν γύριζα, δεν σουλατσάριζα σαν τυχοδιώκτης από κόμμα σε κόμμα, διεκδικώντας καμία βουλευτική έδρα και κανένα κρατικό αξίωμα για να έχω και εγώ μερικές χιλιάδες ευρώ το μήνα. Και εγώ θα ήθελα να έχω 7.000 ευρώ το μήνα όλα αυτά τα πέντε χρόνια, αλλά προτίμησα να κάτσω σπίτι μου και μαζί με μένα και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι άνθρωποι που έφυγαν από το ΠΑΣΟΚ αλλά δεν πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ, δεν πήγαν στη ΝΔ. 

Δυστυχώς ναι. Δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί και θα αποτελούν πάντοτε για τον ελληνικό λαό ένα μόνιμο παράδειγμα προς αποφυγή. Ένα μόνιμο παράδειγμα πολιτικής ανηθικότητας που έβαλε το οικονομικό, το ταπεινό ευτελές συμφέρον...Βεβαίως 7.000 ευρώ το μήνα δεν είναι ευτελές ποσό, αλλά όταν το βάζεις πάνω από αξίες όταν το βάζεις πάνω από αρχές, νομίζω ότι είναι μια ευτελής και ανήθικη επιλογή.»

«Αυτό δεν είναι μια ακόμα απόδειξη για το πόσο θλιβερή είναι η ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ;»

Ένα ψυχίατρο για τον Ραγκούση γιατί δεν είναι θέμα μόνο ξεφτίλας, χειροτερεύει η κατάσταση!!!


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου