Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Δεν φτάνει που καθυστέρησε ο Τσίπρας, δεν έβλεπε και πουθενά κλούβες στο Μαξίμου ο προκλητικός


Η συζήτηση ήταν προγραμματισμένη για τις 11:00 αλλά ο Αλέξης Τσίπρας χωρίς ντροπή και σεβασμό στα κόμμα της αντιπολίτευσης καθυστέρησε 45 λεπτά να φτάσει στη Βουλή. 

Αυτή η καθυστέρηση του Τσίπρα έκανε τον συνεπή πάντα Κυριάκο Μητσοτάκη να του πει «Η συνέπεια δεν είναι το δυνατό σας χαρακτηριστικό κ. Τσίπρα έτσι δεν είναι; 45 λεπτά σας περιμένουμε. Να μάθετε να σέβεστε το κοινοβούλιο και τους πολιτικούς σας αντιπάλους!»

Ο προκλητικά αντρόπιαστος Αλέξης Τσίπρας βρήκε να απαντήσει στον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι κατά τη δική του άποψη, βέβαια, η αργοπορία δεν ήταν 45λεπτη αλλά μισάωρη και το είπε χωρίς να ζητήσει συγνώμη από κανένα για τα 45 και όχι 30 λεπτά καθυστέρησης του. Μάλιστα είχε το θράσος να το παίξει και ότι είχε δουλειά και υποχρεώσεις λέγοντας ότι «δεν είναι ασύνηθες για έναν πρωθυπουργό ο οποίος δεν έχει να ασχοληθεί μόνο με ένα ζήτημα στην καθημερινότητά του».

Μάλιστα ο αντρόπιαστος Τσίπρας θυμήθηκε τον προκάτοχό του Αντώνη Σαμαρά γιατί «δεν είχε έρθει ούτε μια φορά να απαντήσει σε ερώτηση πολιτικών αρχηγών», και το έκανε αυτό γιατί δεν είχε να πει τίποτα για την υπευθυνότητα και την συνέπεια που δείχνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Φανερά αμήχανος ο τελειωμένος Αλέξης Τσίπρας για την υποδοχή που επιφύλαξαν οι κάτοικοι της Κυψέλης στον Κυριάκο Μητσοτάκη, βρήκε να σχολιάσει το γεγονός ότι πήγε στη γειτονιά του, αλλά για έναν καφέ από το σπίτι δεν… πέρασε : «Πείτε στους επικοινωνιολόγους σας να μη σας βάζουν να κάνετε δηλώσεις 200 μέτρα από το σπίτι μου, λέγοντάς μου να έρθω στην περιοχή μου, στη γειτονιά μου, να σας απαντήσω και να δω ποια είναι η πραγματικότητα. Να πάτε σε άλλη γειτονιά της Αθήνας. Και εν πάσει περιπτώσει, αν έρχεστε από τη γειτονιά, χτυπήστε και το κουδούνι να πιούμε και κανά καφέ, να σας κεράσω. Γιατί μπορεί να είμαστε πολιτικοί αντίπαλοι, αλλά πολιτικό πολιτισμό έχουμε».

Αυτό το είπε αυτός που έχει ότι να΄ναι ακροαριστερούς επικοινωνιολόγους που τον έχουν ξεφτιλίσει πολλές φορές με τα στημένα της ακροαριστερής προπαγάνδας.

Ούτε ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε στον Αλέξη Τσίπρα: «Σας ευχαριστώ που αναφερθήκατε στη χθεσινή μου βόλτα στη γειτονιά σας. Φοβάμαι ότι και να ήθελα να φτάσω στο σπίτι σας θα είχε κάποιες δυσκολίες από τις κλούβες των ΜΑΤ που το φυλάνε. Όπως και στο Μαξίμου φαντάζομαι, έτσι δεν είναι;».

Για να πει ο Αλέξης Τσίπρας στον Κυριάκο Μητσοτάκη πως ούτε στο σπίτι του ούτε στο γραφείο του υπάρχουν κλούβες λες και οι Έλληνες πολίτες είναι τυφλοί και ζώα δεν βλέπουν : «Υποπέσατε στο λάθος να μου πείτε ότι δεν ήρθατε στο σπίτι μου να πιούμε έναν καφέ γιατί έχω κλούβες των ΜΑΤ. Σας καλώ να έρθετε, ειλικρινά. Δεν θα δείτε ούτε μια κλούβα των ΜΑΤ. Δεν ξέρω αν εσείς έχετε. Πράγματι, υπήρχε μια κλούβα των ΜΑΤ το 2015. Το ’16 με δική μου εντολή, όχι μόνο από εμένα αλλά και από άλλους, έφυγαν εκατοντάδες αστυνομικοί που φυλούσαν VIP πρόσωπα για να πάνε στη γειτονιά. Εγώ, λοιπόν, κλούβα των ΜΑΤ δεν έχω ούτε έξω από το σπίτι μου ούτε έξω από το γραφείο μου. Εσείς κ. Μητσοτάκη ήσασταν αυτοί που είχατε γεμίσει με κάγκελα την Αθήνα, ακόμα και την πλατεία Συντάγματος».

Με λίγα λόγια παραμένει ένας αντρόπιαστος αμετανόητος ψεύτης που δεν έχει όρια στην εξαπάτηση των πολιτών που κάνουν το λάθος να τον ακούσουν.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου