Σάββατο 2 Ιουνίου 2018

Δίκη Παραολυμπιονίκη για το έγκλημα στο Μοσχάτο: Τράβηξα το όπλο για να τον εκφοβίσω, αυτός έπεσε πάνω μου



«Δεν ήθελα να τον σκοτώσω. Ήθελα να τον εκφοβίσω. Εάν με έβριζε η με προσέβαλε, σκέφτηκα να έχω το πιστόλι για να τον τρομάξω. Δεν φαντάστηκα ότι θα μου επιτίθονταν, ότι θα έπεφτε πάνω στο όπλο» είπε απολογούμενος  ο παραολυμπιονίκης Βασίλης Τσαγκάρης ενώπιον του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου.

Θύμα του, ο 47χρονος Μάριος Λουκόπουλος, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή στο πρακτορείο του κατηγορουμένου παραολυμπιονίκη τον Μάρτιο του 2017.

Στη μέση, η πρώην σύζυγος του θύματος με την οποία ο δράστης διατηρούσε ερωτικό δεσμό. Ο Τσαγκάρης παραδέχθηκε στο δικαστήριο πως διατηρούσε ερωτική σχέση με τη σύζυγο του θύματος. Οπως είπε όμως ήταν μικρή σε διάρκεια, χωρίς κανένα ιδιαίτερο συναισθηματικό δέσιμο και άρχισε όταν ενημερώθηκε από τη γυναίκα ότι βρισκόταν σε διάσταση με το θύμα και πως έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες διαζυγίου.

Απολογούμενος ο παραολυμπιονίκης ζήτησε συγγνώμη από την οικογένεια του θύματος, εξέφρασε την μεταμέλειά του και μίλησε για τις απειλές που δεχόταν από το θύμα όταν εκείνο πληροφορήθηκε τη σχέση που είχε ξεκινήσει με την εν διαστασει σύζυγο του Κατερίνα.

Όπως είπε, η σύζυγος του θύματος ήταν εκείνη που του είχε τηλεφωνήσει πρώτη. Ακολούθησε συνάντηση όπου η γυναίκα του 47χρονου ξενοδόχου του εξέφρασε την εκτίμηση και το θαυμασμό της για το πρόσωπό του. «Δεν το περίμενα» Της είπα: «είσαι παντρεμένη έχεις δυο παιδιά». 

«Μου απάντησε πως τα τελευταία επτά χρόνια κοιμάται χωριστά με τον σύζυγό της και πως ήταν θέμα χρόνου η έκδοση του διαζυγίου. Με κολάκευσε αυτός ο θαυμασμός. Μετά από λίγες ημέρες την πήρα τηλέφωνο και βρεθήκαμε σε ένα ξενοδοχείο, εκείνη το κανόνισε» είπε στην απολογία του ο κατηγορούμενος.

Μετά από λίγες ήμερες ξεκίνησαν οι απειλές με το θύμα να επισκέπτεται το πρακτορείο και να αφήνει ένα τσαντάκι ανοιχτό για να φαίνεται ότι στο εσωτερικό του υπήρχε ένα όπλο.

Στη συνέχεια ο 47χρονος ξενοδόχος του ζήτησε, όπως υποστήριξε να καταθέσει ως μάρτυρας σε δικαστήριο που είχε με την σύζυγό του, πρόταση την οποία ο παραολυμπιονίκης, υποστήριξε ότι αρνήθηκε. Όπως είπε ο κατηγορούμενος, όταν ανακοίνωσε στο θύμα την απόφασή του να μην καταθέσει ως μάρτυρας του στη δίκη που είχε με την εν διαστάσει σύζυγό του, εκείνος του απάντησε: «Αφού λες πως μετάνιωσες για τη σχέση σου με τη σύζυγο μου , πρέπει να το αποδείξεις στην πράξη».

Οι απειλές συνεχίστηκαν σύμφωνα με τον δράστη μέχρι την ημέρα της δολοφονίας όποτε κλείστηκε και το επίμαχο ραντεβού.

«Σκέφτηκα να έχω το όπλο μαζί μου και σε περίπτωση που με βρίσει ή με απειλήσει να το βγάλω για να τον τρομάξω. Έκλεισα και το καταγραφικό της κάμερας γιατί σκέφτηκα πως αν τον τρομάξω με το όπλο θα κάνει καταγγελία στην αστυνομία», ανέφερε ο κατηγορούμενος και συνέχισε:

«Ήρθε και μου ζήτησε να δω κάτι χαρτιά και να πάω στο δικαστήριο να καταθέσω. Εγώ αρνήθηκα ξανά και τότε εκείνος θύμωσε πάλι και άρχισε να μου φωνάζει: «Σακάτη, που πηδήξεις τη γυναίκα μου που μου κατέστρεψες την οικογένεια, και δεν έρχεσαι τώρα να καταθέσεις». 

«Εγώ τράβηξα το όπλο για να τον τρομάξω κι αυτός έπεσε πάνω στο όπλο. Το έπιασα από πάνω. Αυτός το όπλισε πέφτοντας πάνω του. Το όπλο δεν ήταν οπλισμένο. Πάνω στην πάλη άκουσα πυροβολισμούς αλλά δεν κατάλαβα αν έπεσε σφαίρα. Μάλιστα είπα μέσα μου «να δεις που μου πούλησαν κρότου»!

Όπως ανέφερε ο κατηγορούμενος δεν περίμενε το θύμα να αμυνθεί και να προσπαθήσει να του αφαιρέσει το όπλο ενώ επανέλαβε πως μοναδικός σκοπός του ήταν να τρομάξει τον 47χρονο.

Η δίκη του θα συνεχιστεί στις 5 Ιουνίου.

Πηγή : iefimerida.gr 


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου