Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Άρχισε τις τούμπες ο Λεβέντης : Δεν κατήγγειλα ότι μου ζήτησαν 10.000 ευρώ για δημοσκόπηση



Έχει χαθεί η σοβαρότητα τα τελευταία χρόνια και για αυτό φταίμε όλοι εμείς που βάζουμε στην βουλή όποιον μας κάτσει.

Για να πάμε μπροστά σαν χώρα θα πρέπει οι επιλογές να γίνουν σοβαρές και να μην βάζουμε τον οποιοδήποτε γραφικό, τυχαίο με έλλειψη σοβαρότητας στην βουλή γιατί είναι σε βάρος όλων μας και σε βάρος της χώρας.

Ο Λεβέντης μετά τα όσα είπε και ακούσαμε όσοι παρακολουθήσαμε την εκπομπή ακολουθεί σήμερα την τακτική ΣΥΡΙΖΑ ότι πρόκειται για αλλοίωση των λεγομένων του.

«Αλλοιώθηκαν τα λεγόμενά μου. Εγώ δεν βγήκα να καταγγείλω ότι με πλησίασε ένας, να του δώσω 10.000 (ευρώ) για να μου βάλει μεγάλα ποσοστά (σε δημοσκόπηση). Εγώ βγήκα και είπα ότι είναι σάπιο το πεδίο αυτό» είπε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης, μιλώντας στον ραδιοσταθμό του ΑΠΕ.

«Στις εκλογές όλοι μας έβαζαν 2% τη Δευτέρα και πέντε ημέρες αργότερα πήραμε 4% [...] Εδώ παίζεται ένα παιχνίδι εντυπώσεων σε βάρος της κοινωνίας» είπε και πρόσθεσε σε σχέση με όσα έγιναν στη Θεσσαλονίκη: «Με πλησίασε ένας κύριος, μου είπε από ποια εταιρεία ήταν και μου είπε πως με λίγα χρήματα -περίπου 10.000 ευρώ- "μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε". Γιατί σας βλέπω ότι επιτίθενται πάλι όλοι εναντίον σας, σας παρουσιάζουν ότι πάτε με τον ΣΥΡΙΖΑ με σκοπό την εξόντωσή σας».

Τι να παρακολουθήσεις τι να πιστέψεις και πόσο σοβαρά να τα πάρεις;;;

Έλεος μας αξίζει καλύτερη τύχη!!!


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου