Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

ΕΜΕΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩ....


Γράφει ο Πάνος Παπαγιαννόπουλος

Όχι...
Δεν είμαι Δεξιός, ούτε Αριστερός... 
Δεν είμαι φασίστας, ούτε κομμουνιστής.. 
Δεν είμαι πατριώτης, ούτε προδότης... Δεν είμαι ρατσιστής, μα ούτε υποκριτής.. 
Δεν θέλω σύνορα και όρια, μα τα ξέφραγγα αμπέλια με τρομάζουν.. 
Δεν αγαπώ όλο τον κόσμο, μα δεν μισώ και κανέναν.. 
Δεν έχω μιά αγκαλιά για όλους ανοιχτή , μα το σπίτι μου δεν θέλω να έχει κλειδαριές.. 
Δεν θα ήθελα να είμαι ομοφυλόφιλος, μα δεν είμαι ομοφοβικός..
Δεν είμαι ψεύτης, μα δεν ήμουν πάντα αληθινός.. 
Θέλω την πατρίδα μου ολόκληρη.. 
Θέλω την θρησκεία μου αμόλυντη.. 
Θέλω την οικογένεια της μαμάς και του μπαμπά.. 
Θέλω τη ζωή μου αδιαπραγμάτευτη.. 
Δεν είμαι χουντικός, μα δεν είμαι ο πιό δημοκρατικός...
Δεν είμαι προοδευτικός, μα δεν είμαι οπισθοδρομικός. 
Δεν είμαι επαναστάτης, μα δεν φοβήθηκα ποτέ.. 
Δεν μου αρέσουν τα λόγια τα μεγάλα,μα τα έλεγα συχνά.. 
Δεν μου αρέσουν οι υποσχέσεις, μα έδωσα πολλές και πίστεψα άλλες τόσες.. 
Θέλω δικαιοσύνη, μα έχω ενοχές... 
Θέλω ελευθερία, μα κάποιους να τους δω στις  φυλακές.. 
Δεν μου αρέσουν οι "ταμπέλες" και οι "επιγραφές", μα με την πρώτη ευκαιρία κρίνω τους πάντες εκτός από τον εαυτό μου... 
Κρίνω και κατακρίνω, σχολιάζω στηλιτεύω, κοροϊδεύω τον κόσμο που εγώ βοήθησα να χτιστεί και τώρα παλεύω να γκρεμίσω... 
Δεν είμαι Δεξιός, ούτε Αριστερός.. 
Δεν είμαι φασίστας, ούτε κομμουνιστής.. 
Δεν είμαι πατριώτης, ούτε προδότης.. 
Πελάτης είμαι κι εγώ στο ίδιο παζάρι που πουλάνε συνειδήσεις....



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου