Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Μήνυση Χριστόδουλου Ξηρού για τις συνθήκες στη φυλακή Νιγρίτας



«Μου λένε να ψοφήσω μόνος μου στο κελί», υποστηρίζει ο ισοβίτης της 17Ν.

Ο Χριστόδουλος Ξηρός κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά σε βάρος του εποπτεύοντος εισαγγελέα των φυλακών Νιγρίτας, του διευθυντή και του αρχιφύλακα των φυλακών. Τους κατηγορεί για βασανισμό και εξευτελιστική συμπεριφορά και ζητά την ποινική τους δίωξη.

Ο Χριστόδουλος Ξηρός υποστηρίζει ότι από την πρώτη στιγμή της κράτησής του τέθηκε σε καθεστώς απομόνωσης, η οποία τού παρουσιάστηκε ως μονόδρομος, απαραίτητος για την δική του ασφάλεια.

Αναφέρει χαρακτηριστικά στη μήνυση του: «Προαυλιζόμουν μόνος καθημερινά, χωρίς την παραμικρή επικοινωνία, ακόμη και το φαγητό μου το άφηναν έξω από την πόρτα του κελιού μου, με αποτέλεσμα να παρουσιάσω σοβαρές ψυχικές διαταραχές και φοβίες για τη ζωή μου, άρνηση να φάω ή να πιω οτιδήποτε».

Αλλά και η μεταφορά του στη Νιγρίτα δεν βελτίωσε την κατάσταση, αφού όπως λέει, ο διευθυντής των φυλακών του συμπεριφέρεται εξευτελιστικά, λέγοντάς του «με αυτά που έχεις κάνει και λίγα έχεις πάθει», «εκεί να ψοφήσεις μόνος σου στο κελί σου», ενώ καταγγέλλει ότι βρίσκεται σε καθεστώς πλήρους απομόνωσης, αφού του απαγορευόταν ακόμη και η τηλεφωνική επικοινωνία για κάποιες ημέρες, ενώ τον είχαν αφήσει για μία εβδομάδα χωρίς ρεύμα στο κελί του.

«Η απάνθρωπη αυτή σε βάρος μου συμπεριφορά, σε συνδυασμό με την πλήρη και ολοκληρωτική απομόνωσή μου, επέδρασε πολύ άσχημα στην ήδη βεβαρημένη ψυχική μου κατάσταση, εμφανίζοντας καταθλιπτική συμπεριφορά και έλλειψη αντίληψης της πραγματικότητας, η οποία με οδήγησε σε εμφάνιση ψυχωσικού νοσήματος βάζοντας φωτιά στο κελί μου», καταλήγει ο Χ. Ξηρός, προσκομίζοντας την γνωμοδότηση κλινικής νευροψυχολόγου για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.


Πηγή : thetoc.gr



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου