Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

"Αδειάζει" τον Κουρουμπλή η διοικήτρια του “Αττικόν” που παραμένει στη θέση της! - “Έστειλα τους... πληροφοριοδότες τού υπουργού στον εισαγγελέα”




- Ξεσπά η Ευαγγελία Γιαννακάκου κατά του υπουργού Υγείας, με δηλώσεις της στο Newsit: Εχω στείλει τους πληροφοριοδότες του υπουργού στον εισαγγελέα


Με δηλώσεις της στο Newsit.gr, η διοικήτρια του νοσοκομείου “Αττικόν” Ευαγγελία Γιαννακάκου διαψεύδει πως έχει ζητηθεί η παραίτησή της και υποστηρίζει πως ο Παναγιώτης Κουρουμπλής έπεσε θύμα... παραπληροφόρησης: "Ο υπουργός παραπληροφορήθηκε από ανθρώπους του νοσοκομείου, τους οποίους έχω στείλει στον εισαγγελέα για πολλές μας υποθέσεις, πολλές υποθέσεις που αφορούν το νοσοκομείο".

"Εγώ μετά από 20 μήνες συνεχούς εργασίας, να παραμένω μέσα ακόμη και σε εφημερίες, ξεπέρασα τα όριά μου και ζήτησα πέντε μέρες άδεια. Κανονικά, από την προϊσταμένη μου. Και πήρα άδεια πέντε εργάσιμες μέρες. Ήθελε να πάθω υπερκόπωση ο Κουρουμπλής;  Τι ήταν καλύτερο να ζητήσω αναρρωτική;", αναρωτιέται.

"Πήρα μια άδεια και βρίσκομαι εντός Αττικής. Και πήγε ο υπουργός στο νοσοκομείο και του είπαν ότι η διοικήτρια είναι σε άδεια , όπως και η υποδιοικήτρια. Από εκεί και πέρα έκανε δηλώσεις πως θα με διώξει και εμένα και την υποδιοικήτρια. Κάτι τέτοιο έμαθα. Θεωρώ ότι έχει παραπληροφορηθεί από κάποιους για λόγους γνωστούς, γιατί πολλούς τους έχω στείλει στον εισαγγελέα για διάφορες υποθέσεις", λέει και ξεσπά:
"Πολύ δεν αρέσκονται στο κυνήγι της διαφθοράς και της διαπλοκής μέσα στο νοσοκομείο και αρκετούς έχω στείλει στον εισαγγελέα. Προφανώς αυτοί οι κύριοι παραπληροφόρησαν τον υπουργό, ο οποίος αν μάθει την αλήθεια θα αλλάξει γνώμη".

Αξίζει να σημειωθεί πως ο υπουργός πέρασε νωρίτερα από το νοσοκομείο και συναντήθηκε με το προσωπικό και τους ασθενείς του νοσοκομείου, με τους οποίους και είχε ολιγόλεπτη συνομιλία, και στη συνέχεια ζήτησε να συναντηθεί με τη διοίκηση.

Όταν τον ενημέρωσαν πως και τόσο η διοικήτρια όσο και η υποδιοικήτρια του νοσοκομείου λείπουν ταυτόχρονα με άδεια, ο ίδιος ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε ενώπιον δημοσιογράφων: “Αντικαθίστανται απόψε το βράδυ”. Ωστόσο, όπως μας είπε η κ. Γιαννακάκου, προς το παρόν, δεν έχει ζητηθεί η παραίτησή της, ούτε της υποδιοικήτριας.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ

newsit.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου