Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

ΔΕΝ,ΜΗΔΕΝ



Γράφει ο Πάνος Παπαγιανόπουλος

Μα τι ευτυχία, τι ανακούφιση.. Ξεκίνησε από σήμερα η ρύθμιση των εκατό δόσεων για όσους χρωστούν στην εφορία. Πόσο υπέροχα αισθάνομαι.. Επιτέλους.. Ήρθε η ώρα να ρυθμίσω σε δόσεις τα χρήματα που στην πραγματικότητα ΔΕΝ χρωστάω και φυσικά ΔΕΝ έχω, για να είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου απέναντι σε ένα κράτος που ΔΕΝ υπηρετεί τον πολίτη  και ΔΕΝ νοιάζεται. 
Μια κυβέρνηση που ΔΕΝ εκπροσωπεί τον Ελληνικό λαό που αποφασίζει και διατάζει,που ΔΕΝ εκπροσωπεί την διαφάνεια και τη νομιμότητα.. Κάτοικος μιας χώρας που ΔΕΝ θυμίζει σε τίποτα την ένδοξη ιστορία της,που ΔΕΝ παράγει,που ΔΕΝ αναπτύσσεται,που ΔΕΝ εκμεταλευεται τον πλούτο της,παλεύω να επιβιώσω γιατί ζωή ΔΕΝ έχω.
Πάλευα για χρόνια να αποκτήσω μια στέγη για την οικογένεια μου,για εκείνο το σπιτάκι που τώρα πια ΔΕΝ υπάρχει, μέσα σε εκείνο το μαγαζάκι που ΔΕΝ είναι πια ανοιχτό.
Το πιάτο ΔΕΝ είναι πια γεμάτο, ΔΕΝ έχω δουλειά,ΔΕΝ έχω κουμπαρά..Οι γονείς μου ΔΕΝ βρίσκουν τα φάρμακα τους,το παιδί μου ΔΕΝ διδάσκεται σωστά και το μέλλον ΔΕΝ μας χαμογελάει όπως παλιά.
Ψάχνω τη δημοκρατία και ΔΕΝ την βρίσκω πουθενά. Ψάχνω στο δρόμο τον κυρίαρχο λαό και ΔΕΝ τον συναντάω πια. Ψάχνω την Εθνική μου ανεξαρτησία και ΔΕΝ είμαι σίγουρος για τίποτα πια.........
Ξεκίνησε από σήμερα η ρύθμιση για τις εκατό δόσεις σε όσους χρωστουν στην εφορία από εκείνους που κάναν την ύπαρξη μας αριθμούς. Από τους δημιους που λες και σου κάνουν διευκολυνσεις στο μαρτύριο...
ΔΕΝ τελείωσαν όμως όλα. ΔΕΝ θα βάλετε γραμματειο στη αναπνοή μου,ΔΕΝ θα χαρίσετε στις τράπεζες τα όνειρα μου,ΔΕΝ θα πάρετε μίζες από τις ελπίδες μου.
ΔΕΝ πιστεύω σε σωτήρες,ΔΕΝ πιστεύω σε αρχηγούς. Πιστεύω σε εμένα μόνο. 
ΔΕΝ έχω άλλη υπομονή κι εσείς ΔΕΝ έχετε άλλο χρόνο...

















Πάνος Παπαγιαννόπουλος


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου