Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

Ο Βελόπουλος διέγραψε τον βουλευτή Επικρατείας Παύλο Σαράκη - Η απάντηση του βουλευτή


 

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση «έπειτα από ομόφωνη (πλην του κ. Σαράκη) απόφαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ελληνικής Λύσης, ο βουλευτής Επικρατείας κ. Παύλος Σαράκης τίθεται εκτός της ΚΟ του κόμματος. Στην Ελληνική Λύση δεν συγχωρούνται η αλαζονεία, η αχαριστία, η αμετροέπεια, και η υποτιμητική συμπεριφορά έναντι συναδέλφων».

Θυμίζουμε ότι πριν από λίγες ημέρες σε ανακοίνωση του ο Παύλος Σαράκης, έλεγε πως δεν υπάρχει κανένα θέμα ανάμεσα στον ίδιο και τον πρόεδρο του κόμματος, Κυριάκο Βελόπουλο. Μάλιστα, έκανε λόγο για μεθοδευμένο σχέδιο δολοφονίας του χαρακτήρα του ενώ καταλήγοντας σημείωσε: «συνεχίζουμε ενωμένοι και αποφασισμένοι τον αγώνα μας για να κάνουμε υπερήφανους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παύλου Σαράκη

«Τις τελευταίες μέρες εξελίσσεται μεθοδευμένο σχέδιο «δολοφονίας του χαρακτήρα μου». Δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού Τύπου αναφέρουν ότι εκπορεύεται από κύκλους του κόμματος, του οποίου τυγχάνω Βουλευτής.

Ως όφειλα συναντήθηκα με τον Πρόεδρο του κόμματος, κ. Κυριάκο Βελόπουλο και την Αντιπρόεδρο του κόμματος, κ. Δήμητρα Κρητικού, προκειμένου να αποσαφηνιστούν γεγονότα που δηλητηριάζουν τους ψηφοφόρους μας. Με διαβεβαίωσαν ότι τυγχάνω της εκτίμησης και της εμπιστοσύνης τους, θεωρώντας τα δημοσιεύματα ανυπόστατα και κακόβουλα, ισχυρισμό που διατυπώθηκε και σε επίσημη ανακοίνωση του κόμματος, με Δελτίο Τύπου. Κατόπιν τούτων, αναστέλλω την οποιαδήποτε νομική ενέργεια για την προάσπιση της τιμής και της υπόληψής μου ως πολίτης, Δικηγόρος και Βουλευτής. Παράλληλα, διαβεβαιώνω τους εμπνευστές και τους πρόθυμους εκτελεστές του σχεδίου «δολοφονίας του χαρακτήρα μου» ότι, ούτε ατιμώρητοι θα μείνουν, ούτε θα συγχωρεθούν. Συνεχίζουμε ενωμένοι και αποφασισμένοι τον αγώνα μας για να κάνουμε υπερήφανους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες».

Η κρίση στις σχέσεις Βελόπουλου-Σαράκη φαίνεται πως προϋπήρχε εδώ και καιρό, με τον βουλευτή να αποδοκιμάζει δημόσια τις επιλογές της ηγεσίας και να ανεβάζει τον πήχη για τις ευρωεκλογές σε διψήφιο ποσοστό.

Η δήλωση Σαράκη μετά την διαγραφή του :

«Η ταπεινή καταγωγή μου, η προσωπική και επαγγελματική μου πορεία ως αυτοδημιούργητος, η προσωπικότητά μου, δεν επιτρέπουν να είμαι ούτε αλαζόνας, ούτε αμετροεπής, ούτε αχάριστος, ούτε να υποτιμώ τους άλλους. Και πάνω απ’ όλα, εγώ δεν είμαι ούτε συκοφάντης, ούτε λασπολόγος. Οι αξίες μου, οι απόψεις μου, είναι αδιαπραγμάτευτες και δεν υποτάσσονται. Υπερήφανα, ελεύθερος και ασυμβίβαστος θα συνεχίσω να υπηρετώ τις ιδέες μου. Ο καθένας μας κρίνεται και αξιολογείται» αναφέρει στη δήλωσή του ο ανεξάρτητος βουλευτής.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου