Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

Νέο καραγκιοζιλίκι Κασσελάκη χρησιμοποίησε τον σκύλο του Φάρλι για να κάνει αντιπολίτευση


 

Δεν έχει τέλος το καραγκιοζιλίκι του Στέφανου Κασσελάκη, μετά τους υπουργούς που δολοφονούν παιδιά, μετά το τους ξεσκίσω, χρησιμοποιεί και τον σκύλο του για να κάνει αντιπολίτευση στον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ο Κασσελάκης έβαλε χθες στο πολιτικό… παιχνίδι τη Φάρλι για να απαντήσει στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Πίνατ, που συχνά σε βίντεο του ο πρωθυπουργός τον λέει χαριτολογώντας "κομματόσκυλο". 

Αφού ξεκινάει να φωνάζει ελαφριά την Φάρλι..... Φάρλιιιιιιιιιιι, Φάρλιιιιιιιιιιιι όπου μας θύμισε την διαφήμιση Λίζααααααααα, Λίζααααααα έλα να κάνουμε μπανάνα, συνέχισε «Έλα, έλα να σε πω κομματόσκυλο να πάρω ψήφους»!! Έτσι φώναζε στη σκυλίτσα του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ σε βίντεο που ανήρτησε, «καρφώνοντας» τον πρωθυπουργό για να κάνει φαιδρή αντιπολίτευση.

Όταν όμως η σκυλίτσα του προέδρου του Κασσελάκη πηγαίνει κοντά του και εκείνος την αγκαλιάζει, της λέει ο φαιδρός για να κερδίσει ψήφους πως «όχι αγάπη μου, δεν το κάνω εγώ αυτό. Εγώ δεν σε εκμεταλλεύομαι έτσι. Εμείς δεν έχουμε ανάγκη να τα κάνουμε αυτά για να παίρνουμε ψήφους. Εγώ δεν σε εκμεταλλεύομαι έτσι αγάπη μου. Εγώ απλά σ’ αγαπώ. Σ’ αγαπούσα από την πρώτη στιγμή που σε είδα».

Από το βίντεο του νούμερου του ΣΥΡΙΖΑ, φαίνεται ξεκάθαρα ότι αυτός εκμεταλλεύεται τον σκύλο του για ψήφους και όχι ο πρωθυπουργός, και με αυτή την γελοιότητα ο Στέφανος Κασσελάκης, χρησιμοποιώντας τον Φάρλι, και με γλοιώδη τρόπο προσπάθησε να κάνει αντιπολίτευση στον πρωθυπουργό της χώρας.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου