Παρασκευή 12 Απριλίου 2024

Κασσελάκης κρύβει τις εταιρίες του, δεν απάντησε σε Ευαγγελάτο : «Δεν είσαι λογιστής μου, δεν πρόκειται να σου απαντήσω»

 


Θράσος από ένα σκοτεινό τύπο που κανένας δεν ξέρει τα οικονομικά του και τις εταιρίες του, και όταν τον ρωτάς απαντάει με θράσος δεν είσαι λογιστής μου.

«Είμαι ένας άνθρωπος που έχει έρθει στη χώρα μόνιμα λόγω της εκλογικής διαδικασίας. Δεν ήρθα στην Ελλάδα γιατί μου έδωσε μια επαγγελματική ευκαιρία» τόνισε ο τουρίστας του ΣΥΡΙΖΑ μιλώντας στο Live News με τον Νίκο Ευαγγελάτο. 

Μέσα σε όλα αυτά που ρωτήθηκε ο Κασσελάκης, ήταν και το σκοτεινό θέμα των οικονομικών του, όπου και απάντησε στον Νίκο Ευαγγελάτο στην ερώτηση σε πόσες εταιρείες είχε συμμετοχή στην Αμερική πως «δεν είσαι λογιστής μου, δεν πρόκειται να σου απαντήσω».

Αυτή ήταν ξεκάθαρα μια απάντηση ενοχής, και θράσους του Στέφανου Κασσελάκη και φταίει η πολιτεία που τον αφήνει ανεξέλεγκτο και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος από την δικαιοσύνη.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου