Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024

Σήμερα μας είπε ο Κασσελάκης ότι είναι υπερήφανος που θα υπηρετήσει μόλις 15 ημέρες την πατρίδα

 


Καλεσμένος βρέθηκε στην εκπομπή Το Πρωινό ο Προέδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης  δίνοντας συνέντευξη σε μία περίοδο που η δημοτικότητα του και τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ είναι στο ναδίρ, και συνεχίζει να κατρακυλάει.

Με τα στενά του ρούχα, χωρίς ίχνος σεβασμού για την θεσμική του θέση, μας είπε ότι του αρέσει το lifestyle, μας για την σχέση του με τον σύζυγο του, ότι βλέπει NETFLIX, πίνουν τεκίλα θα παντρευτούν το καλοκαίρι θα αγοράσουν σπίτι.

Μέσα σε ένα παραλήρημα, ψεμάτων και φαιδρών κατηγοριών στον Κυριάκο Μητσοτάκη, αναφέροντας ότι του έχουν πει να ξεστομίσει, αδιαφορώντας για το ότι αυτή η συμπεριφορά και η φαιδρότητα τον έχει απαξιώσει πλήρως στα μάτια του Ελληνικού λαού, αυτός, συνεχίζει απτόητος να ξεφτιλίζεται.

Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι νιώθει περήφανος που θα υπηρετήσει αναγκαστικά τη. Ελλάδα για μόλις 15 ημέρες εξοργίζοντας όλους όσους έχουν υπηρετήσει την χώρα κανονικά. Και επειδή έχει θράσος θα λέει μετά εγώ έχω υπηρετήσει την πατρίδα μου κοροιδεύοντας και εξοργίζοντας περισσότερο.

Προειδοποίησε τους αξιωματικούς που θα τον υποδεχτούν ότι έχει μια θεσμική θέση που από τουρίστας δηλαδή έγινε αρχηγός κόμματος, κάτι που ξέρουν φυσικά, όλοι αλλά αυτός δεν θέλει τίποτα και καλά.

Ερωτηθείς για τη στρατιωτική του θητεία απάντησε ότι «σε 13 ημέρες φεύγω φαντάρος ή Σπάρτη ή Θήβα. Θα μείνω 15 ημέρες. Δεν μου φαίνεται περίεργο που θα πάω, είναι τιμή μου να υπηρετήσω την πατρίδα. Αυτό που πρέπει να σκεφτεί κανείς είναι πόσοι απόδημοι θα γύριζαν στη χώρα αν υπήρχε αξιοκρατία. Μακάρι να εκσυγχρονίζαμε το στράτευμα».

Υπογράμμισε, επίσης, ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να ζητήσω τίποτα. Δεν είμαι εγώ αυτός που θα αποφασίσει την καθημερινότητά μου εκεί. Έχω μια θεσμική θέση, το γνωρίζουν όλοι αλλά θα ακολουθήσω ό,τι λέει ο νόμος. Δεν ζητώ καμία ειδική μεταχείριση».

Στο πλαίσιο αυτό είπε, επίσης τάζοντας εύκολα όπως κάνει πάντα, ότι «ένα από τα βασικά οράματα που έχω είναι να μπορεί να κατευθυνθεί ο πληθυσμός από την Αττική προς περιοχές της επαρχίας που έχουν μαραζώσει. Να δημιουργήσουμε hub και στέγη, κτήρια για να δημιουργήσουμε campus».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου