Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024

Προκλητικός ο Λιάγκας δεν θεωρεί τα ζώα συντροφιάς μέλη της οικογένειας το έχει φαίνεται ο ίδιος για μπιμπελό

 


Δεν είναι η πρώτη φορά που προκαλεί ο Γιώργος Λιάγκας, και τώρα κάνει τη προκλητική εκτίμηση ότι τα κατοικίδια δεν μπορεί να θεωρούνται μέλη μιας οικογένειας.

Μάλιστα έχει και ο ίδιος ένα σκυλάκι την φούσκα την οποία την θεωρεί απλά ένα ζώο που φροντίζει και όχι μέλος της οικογένειας του, όπως θεωρεί η πλειοψηφία όσων έχουν ζώα συντροφιάς.

Η προκλητική τοποθέτηση Λιάγκα “Εγώ είμαι ένας άνθρωπος φιλόζωος, έχω μεγαλώσει με σκυλιά. Υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν ένα σκυλί και το έχουν σαν παιδί τους. Δεν μπορεί να είναι το ίδιο το παιδί με το σκυλί. Και διαφωνώ απόλυτα ότι είναι μέλη της οικογένειας τα κατοικίδια μας. Δεν είναι μέλος της οικογένειας μου η Φούσκα, (το σκυλάκι που έχει). Δεν είναι άνθρωπος. Οι άνθρωποι με τους ανθρώπους και τα ζώα με τα ζώα”, τόνισε ο δημοσιογράφος, που δεν ντρέπεται ποτέ για τις τοποθετήσεις του, όποιες και εάν είναι.

Ήρθε μάλιστα και σε κόντρα με δημοσιογράφο της εκπομπής “Το πρωινό μου” στον ΑΝΤ1 και παρόλα αυτά επέμεινε στην προκλητική άποψή του: “Δεν θεωρώ το σκυλί μέλος της οικογένειας μου. Εγώ το γέννησα ή μήπως το έκανα μέσω παρένθετης μητέρας και δεν το ξέρω;” κατέληξε ο Γιώργος Λιάγκας.

Δεν το γέννησες ρε Λιάγκα, το υιοθέτησες και το φροντίζεις, εάν δεν το θεωρείς μέλος της οικογένειας σου τι το θεωρείς; Λούτρινο, η μπιμπελό; Καλύτερα να το δώσεις σε οικογένεια που θα το θεωρεί μέλος της.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου