Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2023

Μία κάποια Τραϊάνα Ανανία δεν θέλει να γεννήσει γιατί είναι ακριβό το ρεύμα και αλλάζουν συνέχεια οι τιμές


 

Δεν φταίει η Τραϊάνα Ανανία, που δεν γνωρίζουμε πόσοι την ξέρουν (εμείς τώρα μάθαμε το όνομα της και γελάμε με την προκλητικότητα της), που μίλησε για τη μητρότητα και το ενδεχόμενο να κάνει τη δική της οικογένεια, φταίνε όσοι την πλησιάζουν για να κάνει προκλητικές δηλώσεις για λίγη δημοσιότητα.

Πληκτρολογώντας το όνομα της, είδαμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που προκαλεί λέγοντας διάφορα για να ακουστούν, όπως το "θα έκανα σέξ με την Άννα Βίσση" κτλπ.

Για το αν σκέφτεται να κάνει οικογένεια, η καλλιτέχνης ανέφερε στο περιοδικό «Λοιπόν»: «Έχω οικογένεια! Είναι οι φίλοι μου, οι συνεργάτες μου, είναι όλοι οι άνθρωποι που έχω επιλέξει να έχω στη ζωή μου».

Για την μητρότητα σχολίασε: «Βιολογικά χτυπάει το καμπανάκι της μητρότητας σε μια γυναίκα από τα 20 μέχρι τα 35 περίπου. Εγώ έχω έναν τρόπο να ελέγχω τα καμπανάκια που μου χτυπάνε, να τα διαχειρίζομαι δηλαδή, χωρίς να με πιέζουν».

Στη συνέχεια το τερμάτισε συνδυάζοντας την γέννηση ενός παιδιού με τον λογαριασμό του ρεύματος, λέγοντας ότι δεν της αρέσει και η χώρα που ζει αυτή την στιγμή : «Λαμβάνω υπόψη μου τις συνθήκες που ζω και τη χώρα που ζω αυτή τη στιγμή. Πώς θα φέρω στον κόσμο ένα παιδί όταν δεν ξέρω πόσο θα έχει το ρεύμα τον επόμενο μήνα; Μπορεί να κοστίζει δέκα ευρώ η κιλοβατώρα για παράδειγμα. Πώς θα φέρω ένα παιδί σ’ αυτόν τον κόσμο όταν μπορεί να μην έχει να φάει σε δέκα χρόνια και να μην έχει στέγη να μείνει; Δεν νιώθω ασφαλής σ’ αυτή τη χώρα και δεν έχω εμπιστοσύνη σ’ αυτούς που την κυβερνούν για να φέρω ένα παιδί στον κόσμο».

Εμείς έχουμε την λύση για την καλλιτέχνη, να αλλάξει χώρα για να αισθάνεται μεγαλύτερη ασφάλεια, αλλά μην ξανά γυρίσει λέγοντας τι μ.....α έκανα που έφυγα από την χώρα μου!!!!



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου