Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023

Οι τρομοκράτες της Χαμάς δημοσίευσαν στημένο βίντεο με αιχμάλωτη ισραηλίτισσα

 


Το πρώτο βίντεο με μια κοπέλα που είναι αιχμάλωτη από τους τρομοκράτες της Χαμάς έδωσε στη δημοσιότητα η ισλαμιστική οργάνωση. 

Η νεαρή γυναίκα λέγεται Μάγια Σαμ και ήταν, όπως λέει, σε πάρτι κοντά στη Λωρίδα της Γάζας, όταν τα ΚΤΗΝΗ της τρομοκρατικής οργάνωσης την πήραν όμηρο.

Στο ίδιο φεστιβάλ οι τρομοκράτες της Χαμάς σφαγίασαν πάνω από 260 ανθρώπους.

Στο βίντεο περιποιούνται το βαριά τραυματισμένο και πιθανόν μολυσμένο δεξί χέρι της, η κοπέλα δείχνει ότι φοβάται και πονάει στα χέρια των τρομοκρατών.

Η κοπέλα λέει αυτά που της είπαν να πεί : «Είμαι η Μάγια Σαμ, είμαι 21 ετών από τη Σοχάμ. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη Γάζα. Επέστρεψα νωρίς το πρωί του Σαββάτου από ένα πάρτι στην περιοχή Σντερότ. Τραυματίστηκα σοβαρά στο χέρι. Με έφεραν στη Γάζα και με μετέφεραν στο νοσοκομείο εδώ για τρεις ώρες. Με φρόντισαν και μου παρείχαν φαρμακευτική αγωγή. Σας ζητώ απλώς να με φέρετε πίσω στο σπίτι μου το συντομότερο δυνατό, στην οικογένειά μου, στους γονείς μου, στα αδέλφια μου. Σας παρακαλώ, πάρτε με από εδώ το συντομότερο δυνατό».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου