Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

Ο ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζεται να εργαλειοποιήσει το δυστύχημα και τον ανθρώπινο πόνο για αντιπολίτευση

 



Με το ζόρι κρατιέται ο φαιδρός ΣΥΡΙΖΑ και μέχρι να περάσει τον πένθος, για να εργαλειοποιήσει το δυστύχημα προς όφελος του. 

Ο φαιδρός Αλέξης Τσίπρας που γελούσε την ημέρα του δυστυχήματος χωρίς ίχνος ντροπής και ευθύνης, στέλνει μήνυμα στο Μαξίμου ότι θα έρθει η ώρα του καταλογισμού των ευθυνών.

Αυτό που χάλασε λίγο το αφήγημα της εργαλειοποίησης του δυστυχήματος είναι η παραίτηση του Κώστα Καραμανλή, κάτι που δεν γνωρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και δεν τόλμησε να κάνει κανένας στο έγκλημα με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά του Αλέξη Τσίπρα στο Μάτι με τους 104 νεκρούς.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, μετά το τριήμερο πένθος που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, επειδή είναι φαιδρός και αδίστακτος θα ζητήσει εξηγήσεις και απαντήσεις από την κυβέρνηση, καθώς όπως έλεγαν στελέχη του κόμματος «υπήρξαν προειδοποιήσεις, που αγνοήθηκαν», αλλά υπήρχαν προειδοποιήσεις και στα πέντε χρόνια κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που αγνοήθηκαν, και θα πρέπει ο ΣΥΡΙΖΑ να απαντήσει τι έκανε αυτός 4,5 χρόνια, εκτός από το να ξεπουλήσει και να ιδιωτικοποιήσει την ΤΡΕΝΟΣΕ το 2017 με μόλις 45 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο ίδιος καταδίκαζε την ιδιωτικοποίηση το 2013 με το ποσό των 300 εκατομμυρίων ευρώ η οποία σταμάτησε μετά τις αντιδράσεις.

Αιχμές είχε αφήσει νωρίτερα ο καταδικασμένος σε δύο χρόνια φυλάκιση για παράβαση καθήκοντος τομεάρχης Υποδομών Νίκος Παππάς που κρατάει που μετά από εντολή του Αλέξη Τσίπρα βρέθηκε από τα χαράματα στα Τέμπη, λέγοντας ο φαιδρός πως έχει ιδία πείρα καθώς έχει κάνει αυτό το κομμάτι της σιδηροδρομικής γραμμής και του έχουν δείξει πως ο μηχανοδηγός είναι πρακτικά απολύτως τυφλός, δεν υπάρχουν φανάρια, δεν ξέρει ο οδηγός αν υπάρχει άλλο τρένο πάνω στη γραμμή του, ο σταθμάρχης δεν έχει την εικόνα, δεν λειτουργεί το σύστημα της τηλεδιοίκησης ούτε το σύστημα της φωτοσήμανσης και δεν μας είπε ο ίδιος ο Παππάς αφού έκανε την διαδρομή τι έκανε;;;;;

«Υπάρχει αυτή τη στιγμή η τεχνολογία, όπου ο μηχανοδηγός ανά πάσα στιγμή ξέρει πού βρίσκεται η αμαξοστοιχία του και ξέρει πού βρίσκεται και η αμαξοστοιχία που προπορεύεται» τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Είναι πολύ ώριμη τεχνολογία. Εμπεριέχεται στην εργολαβία ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου. Δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και 3-4 χρόνια ... τα συστήματα αυτά έπρεπε από το 2020 να λειτουργούν» είπε ο Παππάς που δεν τα λειτούργησε το κόμμα του την περίοδο 2015 - 2019.





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου