Δευτέρα 18 Απριλίου 2022

Ο Τσιτσιπάς νίκησε στον τελικό του Μόντε Κάρλο


 

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς έκανε ένα καταπληκτικό τουρνουά, και επιβλήθηκε εχθές στον τελικό του Αλεχάντρο Νταφίντοβιτς-Φοκίνα με 2-0 (6-3, 7-6 (3) και πανηγύρισε απόλυτα δικαιολογημένα την back to back κατάκτηση του τροπαίου του 1000αριού τουρνουά της ATP.

Ο Έλληνας πρωταθλητής υπερασπίστηκε τον τίτλο του και το κατάφερε με τον πλέον εμφατικό τρόπο, στον 20ό τελικό της καριέρας του. Με το σημερινό έφτασε τους 8 τίτλους, ενώ ήταν ο πρώτος μετά από 11 μήνες και την κατάκτηση του τροπαίου στη Λιόν.

Ο Φοκίνα ξεκίνησε με break στον τελικό και προηγήθηκε 2-1, ο Τσιτσιπάς ανέκτησε γρήξγορα τα ηνία του αγώνα κι αφού “¨εσβησε” το πλεονέκτημα του Ισπανού, μπήκε μπροστά με 5-3 κι έχοντας το σερβίς έφτασε στο 6-3 και στο 1-0.

Στο δεύτερο σετ, προηγήθηκε με 2-0, αλλά ο Νταβίντοβιτς-Φοκίνα “απάντησε” με τρία σερί game και προηγήθηκε 3-2. Μέχρι το 8ο game οι δύο φιναλίστ βάδιζαν «χέρι-χέρι», αλλά ο Τσιτσιπάς “έσπασε” ξανά το σερβίς του αντιπάλου του και προηγήθηκε με 5-4. Κι ενώ είχε την κατάσταση στα χέρια του και σέρβιρε για τη νίκη, ο Ισπανός βρήκε τα ψυχικά αποθέματα να ισοφαρίσει (5-5) και να προηγηθεί με 6-5, βάζοντας δύσκολα στον Έλληνα.

Στο σημείο εκείνο, όμως, ο Τσιτσιπάς έδειξε την κλάση του κι αφού ισοφάρισε, στο tie break επικράτησε εύκολα με 7-6 (3) και πήρε το τρόπαιο.

Μετά τη νίκη του ο Τσιτσιπάς δήλωσε: «Πρώτα απ’ όλα, θα ήθελα να σου δώσω συγχαρητήρια. Θυμάμαι την πρώτη φορά που έπαιξα σε τελικό πόσο σημαντικό είναι, οπότε νιώθω πώς αισθάνεσαι. Συγχαρητήρια για την ομάδα σου. Νομίζω παίξαμε μαζί σε τουρνουά juniors. Έχεις μεγάλο δρόμο μπροστά σου. Συνέχισε να δουλεύεις σκληρά. Αυτό το άθλημα θέλει θυσίες καλή τύχη στην καριέρα σου.

Ήταν ένα θαυμάσιο event. Κέρδισα και πέρυσι τον τίτλο, όμως ήταν φυσικά χωρίς φιλάθλους. Φέτος είναι απείρως καλύτερα γιατί είστε εδώ εσείς και το κάνατε ξεχωριστό. Τον απόλαυσα πιο πολύ. Αυτό το μέρος έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Ευχαριστώ για την άψογη οργάνωση του τουρνουά.

Αυτό είναι το πρώτο τουρνουά που έχω δει ως παιδί έξι χρονών. Και μετά από πολλά χρόνια κατάφερα να είμαι εδώ. Αλλά όλο αυτό επιτεύχθηκε χάρη στην ομάδα μου και τη σκληρή δουλειά. Την οικογένειά μου και την ομάδα. Αν η οικογένειά μου δεν έπαιρνε το ρίσκο να με φέρει στην ακαδημία δεν θα ήμουν εδώ σήμερα.

Η οργάνωση του τουρνουά ήταν εξαιρετική. Δεν είναι μόνο οι υπεύθυνοι αλλά και οι εθελοντές. Μας βοήθησαν για να μπορέσουμε να είμαστε σε καλή κατάσταση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους συμπατριώτες μου που ήρθαν εδώ και με έκαναν να νιώσω ελαφρά περισσότερο σαν στο σπίτι μου. Να ευχαριστήσω και όλους τους υπόλοιπους, Ιταλούς, Γάλλους, Μονεγάσκους που κάνατε τόσο υπέροχο αυτό το event. Μονακό σε ευχαριστώ».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου