Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν για πάνω από 20 ώρες οι οδηγοί που βρέθηκαν εγκλωβισμένοι στην Αττική Οδό λόγω της κακοκαιρίας "Ελπίδα".
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ δημοσιοποίησε το επίσημο έγγραφο της Τροχαίας με το οποίο ζητούσε από την Αττική Οδό να κλείσει το μεσημέρι της Δευτέρας, ενώ φαίνεται πως είχε προηγηθεί και προφορικό αίτημα το οποίο η εταιρεία αρνήθηκε να κάνει δεκτό.
H Τροχαία προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρεία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους της, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρείας.
Κατά τις ίδιες πηγές, η Αττική Οδός αποδέχτηκε πολύ αργότερα το αίτημα, όταν προφανώς ήταν ήδη πολύ αργά. Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά της μηχανήματα δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο καθώς είναι βαρέως τύπου, μεγάλα και ως εκ τούτου όχι ιδιαίτερα ευέλικτα και κυρίως δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών που είχαν ήδη "κολλήσει".
Η σύμβαση του κράτους με την Αττική Οδό, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρεία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας. Δηλαδή, η Τροχαία δεν μπορεί να αποφασίσει μόνη της, αν δεν το ζητήσει η εταιρία, κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14.00 το μεσημέρι όπως μπορούμε να δούμε στο παρακάτω έγγραφο.
Σύμφωνα με πληροφορίες η συγκεκριμένη σύμβαση φαίνεται να αναθεωρείται τους επόμενους μήνες.
Στις συνεννοήσεις της Τροχαίας με την διαχειρίστρια εταιρεία "έπαιξε" ένα χαλασμένο τηλέφωνο προκειμένου να ληφθεί μια καίρια και σημαντική απόφαση.
Η συγκεκριμένη απόφαση που φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14.00 το μεσημέρι είναι μόνο για τα βαρέως τύπου οχήματα και όχι για τα οχήματα των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου