Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021

Πέθανε σε ηλικία 81 ετών ο Τόλης Βοσκόπουλος


Ο Τόλης Βοσκόπουλος, ένας από τους τελευταίους θρύλους του ελληνικού τραγουδιού, ο πρίγκιπας του λαικού τραγουδιού, έφυγε από ανακοπή καρδιάς. Νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα με σοβαρά προβλήματα υγείας στην εντατική του 251 Γενικού Νοσοκομείου Αεροπορίας, όπου και άφησε την τελευταία του πνοή.

Για περισσότερα από 35 χρόνια όλες οι εμφανίσεις του ήταν sold-out, με τον Τόλη Βοσκόπουλο να αποθεώνεται από τους φανατικούς θαυμαστές. Τραγούδια-επιτυχίες του Τόλη Βοσκόπουλου, όπως «Δυο καρδιές», «Το φεγγάρι πάνωθέ μου», «Μα εγώ αγαπώ μία», «Και εσύ θα φύγεις», «Γλυκά πονούσε το μαχαίρι», «Οι άντρες δε μιλούν πολύ», «Άιντε στην υγειά της», «Αδέλφια μου, αλήτες, πουλιά», «Ανεπανάληπτος», «Πριν χαθεί το όνειρό μας», «Της Χελιδονούς το ρέμα», «Τσιγγάνα για χατίρι σου», «Ψύλλοι στα αυτιά μου», «Μου χρωστάει μια αγάπη η ζωή» και πόσα άλλα, όλα αγαπημένα.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου