Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

Καρατομήθηκε από το ΚΕΣΥ, ξεφτιλίστηκε, αντιμετωπίζει την επιτροπή δεοντολογίας και δηλώνει αμετανότητος


Χυδαίος, προκλητικός χωρίς ίχνος ηθικής, ξεφτιλίστηκε και δηλώνει αμετανόητος.

Ο χυδαίος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάρκου παρουσιάστηκε αμετανόητος για τη χυδαία συμπεριφορά του που χαρακτηρίζει ένα Συριζαίο βουλευτή. 

Μιλώντας στον RealFm, ο χυδαίος και προκλητικός βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος «εντελώς ξαφνικά και χωρίς να του έχω απευθυνθεί ή να έχω κάνει κάποιον υπαινιγμό, άρχισε να φωνάζει ότι είμαι διαπλεκόμενος, ότι έχει πολλά ράμματα για τη γούνα μου, έχω φτιάξει επιτροπές που με φτιάχνουν υπαινισσόμενος ό,τι θέλει και καταγγέλλοντάς με ως άρχοντα της διαπλοκής. Όπως καταλαβαίνετε αυτό δεν μπορώ να το ανεχτώ με τίποτα και ούτε πρόκειται να το ανεχτώ και στο μέλλον».

Ο Μάρκου υποστήριξε ότι αρχικά δεν έδωσε σημασία αλλά όταν ο κ. Κωνσταντινόπουλος συνέχισε «δεν μπορούσα να το αφήσω έτσι». «Η αντίδρασή μου ήταν έντονη, το ομολογώ» είπε, ο οποίος σε ερώτηση αν έχει μετανιώσει για τη συγκεκριμένη συμπεριφορά, απάντησε μονολεκτικά και προκλητικά «όχι» δείχνοντας τον χαρακτήρα του και το πώς πρέπει να είναι ένας σωστός βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Μάρκου επίσης επιχείρησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις υποστηρίζοντας ότι με την φράση που είπε εννοούσε ότι ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ «είναι πολιτικά ανοιχτός». Αναφορικά με τις χειρονομίες του, τόνισε πως «καθένας ερμηνεύει όπως ένα έργο τέχνης. Με τις κινήσεις μου οι χυδαίοι διάβασαν χυδαιότητα, κάποιοι άλλοι δεν διάβασαν τίποτα συγκεκριμένο».

«Αν δείτε πάλι το βίντεο θα δείτε ότι η πρώτη αντίδραση του προέδρου της Βουλής ήταν 'δεν είδα δεν άκουσα τίποτα’. Μετά έτρεξαν κάτι παρακεντέδες και του είπαν να κάνει αυτό που έκανε», κατέληξε ο κ. Μάρκου προκαλώντας και πάλι συνεχίζοντας τον αυτοεξεφτιλισμό του.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου