Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Η 35χρονη είχε βάλει GPS στο αυτοκίνητο της Ιωάννας για να παρακολουθεί πού πηγαίνει



Το δικαίωμα της σιωπής τήρησε η 35χρονη στην ανακρίτρια και κρίθηκε προφυλακιστέα

Αυτή η τακτική του GPS στο αυτοκίνητο, είναι σύνηθες για ζηλιάρες γυναίκες και άντρες και χρησιμοποιείται πολύ ώστε να ξέρουν που βρίσκεται ο αγαπημένος τους, στο γραφείο, στο σπίτι, έξω κτλπ!!

Φυσικά αυτό εάν κάποιος δεν είναι θολωμένος από την ζήλια δεν το κάνει γιατί δεν απέχει σοβαρότητας και αυτός που το κάνει είναι ικανός για όλα και επικίνδυνος.

Σύμφωνα με πληροφορίες της αστυνομίας, στο κινητό της κατηγορούμενης εντοπίστηκαν δύο φωτογραφίες από το σπίτι της 34χρονης Ιωάννας στο Μοσχάτο. Αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει τις μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων που υποστήριξαν ότι είχαν δει τη γυναίκα έξω από το σπίτι της 34χρονης τον περασμένο Ιανουάριο.

Όπως φαίνεται ήταν τέτοια η ζήλια της 35χρονης κατηγορούμενης που είχε απευθυνθεί μέχρι και σε... μάγισσες, καφετζούδες και χαρτορίχτρες προκειμένου να «δέσει» με μάγια τον σύντροφό της. 

Αξιωματικοί της ασφάλειας αναφέρουν επίσης ότι, η 35χρονη φαίνεται να είχε τοποθετήσει ακόμα και GPS Tracker στο ΙΧ της 34χρονης Ιωάννας. Στο κινητό της βρέθηκε εφαρμογή παρακολούθησης δορυφορικού γεωεντοπισμού, με την οποία γνώριζε κάθε στιγμή πού βρίσκεται η νεαρή κοπέλα από την Αμφιλοχία και σίγουρα που βρίσκεται πάντα ο σύντροφος της. Οι αστυνομικοί που χειρίζονται την υπόθεση αναφέρουν, επίσης, ότι στο ιστορικό του υπολογιστή και των κινητών τηλεφώνων της εντόπισαν στοιχεία αναζήτησης αγοράς πομπού GPS στο διαδίκτυο.

Χαρακτηριστικός είναι ο διάλογος μέσα από τα social media που είχαν οι δύο γυναίκες το 2018. Η φερόμενη ως δράστιδα ζητούσε από την Ιωάννα να διαγράψει τον σύντροφό της από φίλο στο Facebook. Αναλυτικά ο διάλογος:

Κατηγορούμενη: Ιωαννάκι, καλησπέρα, τι κάνεις; Sorry για την ενόχληση, θέλω να σε ρωτήσω.
Θύμα: Καλησπέρα κοριτσάκι, εννοείται καλέ, ό,τι θες.
Κατηγορούμενη: Ρε συ, να σε ρωτήσω, τον ξέρεις τον Ν… Συγγνώμη, βρε αγάπη μου, αλλά υπάρχει λόγος που σε ρωτάω.
Θύμα: Μου έστειλε πριν λίγο αίτημα φιλίας και το δέχτηκα, δεν τον γνωρίζω. Παίζει κάτι;
Κατηγορούμενη: Δεν μου αρέσει να είμαι αδιάκριτη, αλλά ναι, κάτι παίζει και μου έκανε εντύπωση, Ιωάννα μου.
Θύμα: Ρε, δεν υπάρχει πρόβλημα μεταξύ μας, θέλεις να τον διαγράψω;
Κατηγορούμενη: Σε παρακαλώ όμως μη σου ξεφύγει τίποτα.
Θύμα: Όχι φυσικά, εννοείται αυτό.
Κατηγορούμενη: Η ιστορία μου με αυτόν παίζει εδώ και πολύ καιρό, θα τον φτιάξω εγώ.
Θύμα: Ό,τι θέλεις εσύ.
Κατηγορούμενη: Καταλαβαίνεις πώς στο λέω, βρε Ιωάννα μου. Με πείραξε.
Θύμα: Τον διαγράφω τώρα, μην ανησυχείς καθόλου.








0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου