Σάββατο 11 Απριλίου 2020

Ο άθλιος Βαρουφάκης «Είπε στον λιμενικό ξέρεις ποιος είμαι εγώ;»



Η απόλυτη ξεφτίλα σε όλο της μεγαλείο, από ένα άνθρωπο που αντί να είναι φυλακή για τα όσα έκανε στην Ελλάδα, κυκλοφορεί ελεύθερος και κάποιοι για αδιευκρίνιστους λόγους τον ψήφισαν τον έβαλαν στην βουλή, και η Ελλάδα τον πληρώνει για να λέει ξέρεις ποιος είμαι εγώ.

Εννοείται ότι αυτός ο ανεκδιήγητος και κακό παράδειγμα πολιτικού Βαρουφάκης δεν προσφέρει τίποτα στον τόπο και τον πληρώνουμε χωρίς κανένα λόγο.

Για το συμβάν με τον επικεφαλής του ΜεΡΑ 25,  Γιάνη Βαρουφάκη, ο οποίος αρνήθηκε έλεγχο των λιμενικών στην Αίγινα, μίλησε ο δήμαρχος Αίγινας, Γιάννης Ζορμπάς, ο οποίος ήταν παρών στο περιστατικό.

«Βρισκόμαστε στο λιμάνι της Αίγινας και μαζί με τις λιμενικές αρχές κάνουμε ελέγχους σε πεζούς και οχήματα στα δύο δρομολόγια, που γίνονται πλέον καθημερινά», ανέφερε ο κ. Ζορμπάς στον statusfm.gr. «Σε έναν από αυτούς τους ελέγχους,  εντοπίστηκε στο όχημά του ο Γιάννης Βαρουφάκης, του έκανε νόημα ο λιμενικός για να σταματήσει, εκείνος έκοψε αρκετά ταχύτητα, δεν σταμάτησε εντελώς και του είπε: εγώ είμαι βουλευτής. Ο λιμενικός του είπε: κύριε, κάνουμε έναν έλεγχο, θέλω τα έγγραφά σας και του απάντησε ο Βαρουφάκης: δεν ξέρεις ποιος είμαι εγώ; και κατευθύνθηκε προς την έξοδο», αποκάλυψε ο κ. Ζορμπάς.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο Αίγινας, ο επικεφαλής του ΜεΡΑ 25, δεν ανταποκρίθηκε στον έλεγχο: «ήμουν παρών, δεν απέδειξε τα χαρτιά του, δεν ανταποκρίθηκε, έφυγε σε δευτερόλεπτα», σημείωσε ο δήμαρχος.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου