Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Ράικου : Ο Παπαγγελόπουλος με τις ενέργειές του ήθελε κατάλυση της Δημοκρατίας! Φοβόμουν για το παιδί μου




Βάσει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η κ. Ράικου φέρεται να κατέθεσε: «Μου λένε, "γιατί δεν το κατήγγειλες από την αρχή;". Μα, γιατί είμαι και άνθρωπος. Υπάρχει φόβος. Είχα τον γιο μου που έμενε μαζί μας. Έτρεμε η ψυχή μου, μην μου χτυπήσουν το παιδί. Στο τέλος έφτασα να του πω να φύγει από το σπίτι. Από την αρχή αισθάνθηκα κακοποιημένη. Δεν μιλούσα και έλεγα θα περάσει. Όταν όμως πήγαν να στοχοποιήσουν τον σύζυγό μου, είπα ‘δεν το ανέχομαι'. Μετά θα στοχοποιούνταν και τα παιδιά μου. Ήθελαν να πλήξουν το κύρος μου για να αναδείξουν την ικανότητα της Τουλουπάκη. Βγήκαν με αυτόν τον άθλιο τρόπο να χτυπήσουν την οικογένεια μου. Εκεί είπα "ως εδώ"».

«Ποτέ δεν ρώτησε ούτε για γιατρούς ούτε για κάτι άλλο, δεν τον ενδιέφερε το σκάνδαλο Νοβάρτις, γι' αυτό και έστησε την σκευωρία» κατέθεσε η Ελένη Ράικου

Για κατάλυση του κράτους δικαίου και της Δημοκρατίας κατηγορεί τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο η κυρία Ελένη Ράικου.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Ιωάννης Μπούγας για την πρόσφατη συνέντευξη του Παπαγγελόπουλου που υποστήριξε ότι πίσω απο τις καταγγελίες της κυρίας Ράικου υπάρχει κίνητρο. «Τι κίνητρο έχετε για να καταθέτετε ό,τι καταθέτετε για τον κ.Παπαγγελόπουλο;» Ράικου: «κατάλαβα ότι για όλα αυτά που συνέβησαν σκέφτηκα οτι κάποιος πρέπει να μιλήσει. Τόλμησα να μιλήσω και για τον Ρασπούτιν και για τα κατασκευάσματά του γιατί αισθανόμουν οτι με τις ενέργειές του επεδίωκε την κατάλυση του κράτους δικαίου. Την κατάλυση της Δημοκρατίας. Είμαι 40 χρόνια στη Δικαιοσύνη. Δεν μπορούσα αυτό να το δεχθώ».

Οι διάλογοι σοκάρουν :

Κ.Καραγκούνης: Μας είπατε οτι έγινε παρέμβαση στο έργο σας. Για να συνοψίσουμε, ενδιαφέρον του κ.Παπαγγελόπουλου που εστίασε;
Ε.Ράικου: Μόνο στους πολιτικούς. Πουθενά αλλού. Δεν είναι αθέμιτο να ρωτήσει κάποιος Υπουργός για την πορεία μίας υπόθεσης. Εδώ ήταν όμως κάτι τελείως διαφορετικό. Ο κ.Παπαγγελόπουλος ποτέ δεν ρώτησε ούτε για γιατρούς ούτε για κάτι άλλο. Δεν τον ενδιέφερε το σκάνδαλο Νοβάρτις. Γι αυτό και έστησε την σκευωρία.
Κ.Καραγκούνης: Η αντίληψη και η πεποίθηση που έχετε είναι οτι ο κ.Παπαγγελόπουλος παρενέβαινε και σε άλλους δικαστικούς λειτουργούς;
Ε.Ράικου: Σε άλλους επηρρέαζε και σε άλλους που δεν μπορουσε να επηρεάσει ενεργούσε με τον τρόπο που περιέγραψα προχθές
Κ.Καραγκούνης: Ξέρετε τέτοιους λειτουργούς;
Ε.Ράικου: Είναι αρκετοί. Το ζήτημα είναι πόσοι θέλουν να περάσουν όλη αυτή τη δοκιμασία. Μου έχουν πει συνάδελφοί μου οτι έχουν περάσει τα ίδια αλλά πρέπει οι ίδιοι να έρθουν εδώ να τα πούνε. Και αν το κάνουν μπαίνουν σε διαδικασία στοχοποίησης. Δείτε εμένα που αρνήθηκα να υποκύψω στις παρεμβάσεις... Και στοχοποίηση στη στοχοποίηση φθάνεις να φοβάσαι ακόμη και για την ζωή σου. Φοβάσαι όχι μόνο την ηθική αλλά και τη φυσική σου εξόντωση. Με τη στοχοποίηση εμένα με καθιστούσαν στόχο σε παρακρατικές και τρομοκρατικές δυνάμεις.
Κ.Καραγκούνης: Η επιμονή του κ.Παπαγγελοπουλου να παρεμβαίνει εναντίον πολιτικών ποιο κίνητρο είχε;
Ε.Ράικου: Η όλη ζημιά είναι οτι διεκόπη η διερεύνηση του σκανδάλου για να το μετατρέψει ο κ.Παπαγγελόπουλος σε σκευωρία”

Ι. Μπούγας: Μετά την παραίτησή σας πώς είδατε την εξέλιξη της υπόθεσης Νοβάρτις;

Ε. Ράικου: Επιβεβαιώθηκα στη συνέχεια. Θέλανε να διακόψουν την έρευνα του σκανδάλου. Και αυτό συνέβη. Γνώμη μου είναι οτι οι καταθέσεις των μαρτύρων είναι κατασκευασμένες. Αυτό προκύπτει. Πρώτον από το ίδιο περιεχόμενο των καταθέσεων. Δεύτερον κάθε φορά κατονομάζεται τελείως διαφορετικό πρόσωπο. Τρίτον η έρευνα ξεκίνησε Νοέμβριο και έφτασε Φεβρουάριος. Όταν άκουσα μάλιστα οτι είχαν καταστήσει μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος τον Μανιαδάκη, νόμιζα οτι ήταν λάθος των δημοσιογράφων. Επουδενί δεν μπορούσε να πάρει ο Μανιαδάκης προστασία. Ποτέ μα ποτέ παγκοσμίως δεν έχουν εμπλακεί τόσα πολλά πολιτικά πρόσωπα. Με εξαίρεση μια περίπτωση στην Ιταλία ποτέ τόσα πρόσωπα της πολιτικής δεν εμπλέκονται σε τέτοια υπόθεση. Όταν άκουσα τα ονόματα των δέκα μου έκανε εντύπωση. Τον κ.Πικραμμένο; Δέκα πολιτικά πρόσωπα; Είναι δυνατόν;

Ι. Μπούγας: Μιλήσατε για παρακρατικές μεθόδους...

Ε. Ράικου: Ναι, γιατί αυτά που περιγράφονται σε αυτή την υπόθεση δεν γίνονται. Το γραφείο του εισαγγελέα εγκλημάτων διαφθοράς είναι σε τέτοιο σημείο που μπορεί να ληφθεί κατάθεση με απόλυτη μυστικότητα. Σε γκαρσονιέρες και ραντεβού σε καφέ δεν πηγαίνουμε για να συναντήσουμε τους μάρτυρες.

«Τουλουπάκη και Παπαγγελόπουλος είχαν πολύ φιλική σχέση»

Ε.Ράικου: Για να καταλάβετε το ποιόν του και τον χαρακτήρα του. Μεσούσης της κατάθεσής μου βγαίνει στα κανάλια και με εξυβρίζει και με απειλεί.

ΝΔ: Γνωρίζετε ποια ήταν η σχέση Τουλουπάκη-Παπαγγελόπουλου;

Ε.Ράικου: Όλο το δικαστικό σώμα γνωρίζει οτι η Τουλουπάκη και ο Παπαγγελόπουλος είχαν πολύ φιλική σχέση. Προσωπική σχέση. Ξέρουμε μέσα στο δικαστικό σώμα ποιος έχει φίλο ποιον. Γι αυτό ήθελε την Τουλουπάκη στην θέση αυτή για να κάνει ό,τι είπε ο κ.Αγγελής.

Ι.Μπούγας: Διαπιστώσατε διαρροές κατά την έρευνα μετά από εσάς;

Ε.Ράικου: Βεβαίως. Σε εφημερίδες δεν τα διαβάζαμε; Κι ακόμη επειδή αρνήθηκα να ικανοποιήσω τα αιτήματα του κ.Παπαγγελόπουλου, ο ίδιος έστηνε δημοσιεύματα εναντίον μου. Δείτε τα δημοσιεύματα.

Η κυρία Ράικου απαντώντας σε ερωτήσεις της κυρίας Ευαγγελίας Λιακούλη (ΚΙΝΑΛ) υποστήριξε ότι η στοχοποίηση που υπέστη απο τον μηχανισμό Ρασπούτιν την τρομοκράτησε και φοβήθηκε πως στο στόχαστρο εκτός απο τον σύζυγό της θα μπουν και τα παιδιά της. Αντιδρώντας δε στην αναφορά ότι ο κ. Παπαγγελόπουλος διαψεύδει ότι την απείλησε τηλεφωνικά ζήτησε να αρθεί το τηλεφωνικό της απόρρητο:

Ε.Λιακούλη: Ποιος κίνησε εις βάρος σας πειθαρχικές διώξεις μετά την παραίτησή σας από εισαγγελέας διαφθοράς;

Η διαδικασία αυτή ήταν άσχετη με το σχέδιο εξόντωσης σας ή εκείνος που κίνησε τη δίωξή σας ήταν συμμέτοχος στο σχέδιο αυτό;

Ε.Ράικου: Από την αρχή φάνηκε πώς θα κυλούσε το πράγμα. Και μου λένε, γιατί δεν το κατήγγειλες από την αρχή; Μα γιατί είμαι και άνθρωπος. Υπάρχει φόβος. Είχα τον γιο μου που έμενε μαζί μας. Έτρεμε η ψυχή μου μην μου χτυπήσουν το παιδί. Στο τέλος έφτασα να του πω να φύγει από το σπίτι. Από την αρχή αισθάνθηκα κακοποιημένη. Δεν μιλούσα κι έλεγα θα περάσει. Όταν όμως πήγαν να στοχοποιήσουν τον σύζυγό μου είπα «δεν το ανέχομαι». Μετά θα στοχοποιούνταν και τα παιδιά μου. Ήθελαν να πλήξουν το κύρος μου για να αναδείξουν την ικανότητα της Τουλουπάκη. Βρήκαν αυτό τον άθλιο τρόπο για να χτυπήσουν την οικογένειά μου. Εκεί είπα «ως εδώ».

Ε.Λιακούλη: Ο Παπαγγελόπουλος σε τηλεοπτική του συνέντευξη είπε ότι ποτέ δεν σας πήρε τηλέφωνο και ότι ποτέ δεν παρενέβη στο έργο σας.

Ε.Ράικου: Μα τί περιμένατε να πει;

Ε.Λιακούλη: Δέχεστε να ανοίξει το τηλεφωνικό σας απόρρητο;

Ε.Ράικου: Ναι. Να ανοιξει.

Ε.Λιακούλη: Ο κ.Παπαγγελόπουλος σας αποκάλεσε κακή ηθοποιό και κακή σεναριογράφο.

Ε.Ράικου: Είναι ηλίου φαεινότερο ποιος είναι ο σεναριογράφος σε αυτή την υπόθεση. Ο επονομαζόμενος Ρασπούτιν. Και πολλές φορές σκέφτομαι οτι εαν ο πραγματικός Ρασπούτιν βλέπει από εκεί που είναι τον Παπαγγελόπουλο, θα τον θαυμάζει. Και ακόμη θα αναρωτιέται γιατί κάποια από όσα κάνει ο Παπαγγελόπουλος δεν τα είχε σκεφθεί εκείνος να τα κάνει.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου