Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

Έχει γεμίσει η βουλή τρελούς και ξεδιάντροπους που δεν έχουν κανένα όριο ξεφτίλας



Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα. 

«Δεν έχω κανένα λόγο να προσχωρήσω γιατί έχω προσχωρήσει μετά τη διάσπαση του ΚΚΕ και λίγο πριν ως ΕΔΑ - Είμαι ιδρυτικό μέλος του ΣΥΡΙΖΑ από το ΚΚΕ εσωτερικού» είπε ο Ζουράρις δείχνοντας την παρακμή στην οποία έχει περιέλθει το κοινοβούλιο.

Ο Ζουράρις είπε στο CNN Greece πως η κίνησή του συνάδει με τα όσα έχει συμφωνήσει με τον Πάνο Καμμένο κατά την εκλογική τους συμφωνία, καθώς «όπως δεν ψήφισα τη Συμφωνία των Πρεσπών, δεν θα ψηφίσω και το πρωτόκολλο εισδοχής», προσθέτοντας πως η στήριξη στην κυβέρνηση αφορά «μόνο τα θετικά μέτρα».

Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως θα παραμείνει σε συνεργασία με τον Πάνο Καμμένο μέχρι το τέλος της συνταγματικής θητείας της Βουλής ή μέχρι να προκηρυχθούν εκλογές και τόνισε αφήνοντας ξερούς τους πάντες στο πανελλήνιο : «Οι άλλοι μπορεί να προσχωρήσουν στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά εγώ έχω το εξής παράδοξο: επειδή είμαι ο παλαιότερος κομμουνιστής στη Βουλή μαζί με άλλους δύο, είμαι ιδρυτικό μέλος του ΣΥΡΙΖΑ από το ΚΚΕ εσωτερικού. Δεν έχω κανένα λόγο να προσχωρήσω γιατί έχω προσχωρήσει μετά τη διάσπαση του ΚΚΕ και λίγο πριν ως ΕΔΑ». 




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου