Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Ο Φλαμπουράρης προκαλεί : Και εμένα μου έκαψαν το σπίτι αλλά δεν το έκανα θέμα



«Δυόμιση φορές μου έχουν κάψει το σπίτι ή αντίστοιχοι ή ίδιοι. Γνωρίζετε ότι εγώ δεν το έκανα θέμα όπως κάνατε εσείς το θέμα του ΣΚΑΙ» είπε στη Βουλή χωρίς να ντρέπεται ο Αλέκος Φλαμπουράρης.

Δηλαδή με λίγα λόγια όταν εννοεί οι αντίστοιχοι ίδιοι εννοεί τα δικά τους παιδιά οι τρομοκράτες και όπως τους ανέχεται και αυτός, έτσι πρέπει να τους ανέχεται και η κοινωνία για κάθε τους τρομοκρατική ενέργεια γιατί απλά είναι τα δικά τους ακροαριστερά αναρχικά κατάπτυστα στοιχεία κακοποιών που υποθάλπονται από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Για την τρομοκρατική επίθεση στον ΣΚΑΙ ο Φλαμπουράρης ανέφερε χωρίς ίχνος ντροπής: «Καταδικάζω αυτή την αποτρόπαια, εγκληματική πράξη εναντίον των εργαζόμενων στον ΣΚΑΙ. Είμαι παθών. Δυόμιση φορές μου έχουν κάψει το σπίτι ή αντίστοιχοι ή ίδιοι. Γνωρίζετε ότι εγώ δεν το έκανα θέμα όπως κάνατε εσείς το θέμα του ΣΚΑΙ. Είμαστε δύο ξεχωριστοί κόσμοι. Από την μια ο πολιτικός πολιτισμός και από την άλλη ο κόσμος της πολιτικής εκμετάλλευσης».


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου