Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Ποινική δίωξη σε βάρος 88χρονου που πυροβόλησε τους ...ληστές του - "Φοβήθηκα για τη ζωή" μου λέει ο ίδιος



Δίωξη σε βαθμό κακουργήματος άσκησε ο εισαγγελέας σε βάρος του 88χρονου που πυροβόλησε κατά των δύο κακοποιών οι οποίοι μπήκαν στο σπίτι του στην Γλυφάδα για να τον ληστέψουν.

Ο ηλιωμένος οδηγήθηκε στον εισαγγελέα όπου καταβεβλημένος φέρεται να υποστήριξε πως πυροβόλησε κατά των δύο, φοβούμενος για την ζωή του και χωρίς να έχει πρόθεση να σκοτώσει.

Σε βάρος του ο εισαγγελέας άσκησε δίωξη για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη (κακούργημα), παράνομη οπλοκατοχή, παράνομη οπλοχρησία και ψευδορκία.

Σε βάρος των δύο ληστών ασκήθηκε επίσης δίωξη, ενώ ο ένας νοσηλεύεται καθώς τραυματίστηκε ελαφρά στο χέρι από τον 88χρονο. Πρόκειται για έναν 28χρονο Αλβανικής υπηκοότητας και έναν 18χρονο Έλληνα. Και οι δύο συνελήφθησαν στο νοσοκομείο όπου πήγαν για τις πρώτες βοήθειες μετά το περιστατικό με τον ηλικιωμένο.

Όλοι οι κατηγορούμενοι θα οδηγηθούν και θα απολογηθούν σε ανακριτή.

Τι λέει ο ηλικιωμένος

«Διαμένω μόνος μου στη μονοκατοικία. Στις 06:30 χτύπησε ο συναγερμός της οικίας μου και με ξύπνησε. Στις 07:45 χτύπησε το κουδούνι της κεντρικής πόρτας του σπιτιού μου. Χωρίς να ανοίξω την πόρτα ρώτησα ποιος είναι και μου απάντησε με καλά ελληνικά ένας έφηβος ότι είναι από το διπλανό σχολείο και ότι τους έπεσε η μπάλα στην αυλή μου.

Πάλι δεν άνοιξα την πόρτα και άκουγα τον σκύλο μου που βρισκόταν στην αυλή να γαβγίζει συνεχώς. Μετά από περίπου πέντε λεπτά ρώτησα τι συμβαίνει και ο νεαρός μου είπε τη φράση: “Δεν βρίσκω τη μπάλα και κρατείστε το σκύλο για να μπορέσω να βγω από την αυλόπορτα. Τότε άνοιξα την πόρτα και αντίκρισα έναν νεαρό άνδρα περίπου 18 χρόνων, παχουλό, μετρίου αναστήματος και προτού προλάβω να ανοίξω εντελώς την πόρτα, ένας άλλος άνδρας έσπρωξε την πόρτα με δύναμη και με άρπαξε από τον λαιμό και με κάθισε με βία σε μια καρέκλα που υπάρχει στο χολ.

Τότε τράβηξε μια χρυσή αλυσίδα που φορούσα στο λαιμό, με δύο χρυσούς σταυρούς και τη βέρα της θανούσας συζύγου μου και μου είπε τη φράση: “Είμαστε φτωχοί, δεν θα σου κάνουμε τίποτα. Δώσε μας ο,τι λεφτά έχεις και εμείς θα σε παρατήσουμε και θα φύγουμε”». Με αυτά τα λόγια ο 88χρονος απόστρατος του Λιμενικού που σήμερα το πρωί έπεσε θύμα ληστείας και πυροβόλησε τον έναν από τους δύο δράστες ξεκινά να περιγράφει όλα όσα έζησε στη μονοκατοικία της Γλυφάδας.

Μέσα από τη δικογραφία που παρουσιάζει το protothema.gr αποκαλύπτεται λεπτό προς λεπτό από τη στιγμή που οι δύο ληστές, ένας Έλληνας 18 ετών και ο 28χρονος Αλβανός συνεργός του μπήκαν στο σπίτι του προφασιζόμενοι τους μαθητές διπλανού σχολείου που τους έπεσε η μπάλα στο προαύλιο του 88χρονου, τι συνέβη. Μάλιστα αφού περιγράφει πως τον ξεγέλασαν για να μπουν μέσα στη συνέχεια ξεδιπλώνει όλα όσα εφιαλτικά ακολούθησαν. «Έψαχναν τα κοσμήματα της θανούσας γυναίκας μου» «Ο άνδρας αυτός ήταν περίπου 25 ετών. Μιλούσε καλά ελληνικά, λίγο πιο ψηλός και κανονικής σωματικής διάπλασης. Αυτός φορούσε κουκούλα και αν θυμάμαι καλά είχε και γένια. Χωρίς να είμαι απολύτως σίγουρος κανένας από τους δύο δεν φορούσε γάντια. Μετά από αυτό, πήγανε και οι δύο στην κρεβατοκάμαρα που κοιμάμαι, άνοιξαν το πάνω συρτάρι της τουαλέτας και αρχίσανε να ψάχνουν κουτάκια με τα κοσμήματα της θανούσας γυναίκας μου».

Σε αυτό το σημείο, ο ηλικιωμένος δίνει τη δική του εκδοχή των πραγμάτων για το πως τραυμάτισε τον 28χρονο Αλβανό ληστή. Μια εκδοχή που όμως δεν έπεισε τους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Νοτιοανατολικής Αττικής όταν μπήκαν στο διαμέρισμα και αντίκρισαν παντού αίματα. «Τον τραυμάτισα με ένα σπαθί αντίκα στο πόδι» «Εκείνη τη στιγμή τους είπα “περιμένετε να σας φέρω τα λεφτά. Μετά από λίγο βγήκαμε και οι τρεις, από την κρεβατοκάμαρα και εγώ κατευθύνθηκα στο χολ και πήρα στα χέρια μου ένα σπαθί αντίκα το οποίο είχα κρυμμένο σε ένα ψηλό βάζο και τραυμάτισα αυτόν με τα γένια χαμηλά στο σώμα του μάλλον στα πόδια. Με το που συνέβη αυτό τράπηκαν αμέσως σε φυγή και αυτός που τραυμάτισα έφυγε σίγουρα πηδώντας από τα κάγκελα γιατί πάνω στα κάγκελα βρέθηκαν αίματα. Τα κοσμήματα που μου αφαίρεσαν δεν θυμάμαι να σας τα περιγράψω ακριβώς, εκτός από την αλυσίδα που μου πήραν από τον λαιμό με δύο σταυρούς, τη βέρα της γυναίκας μου που ανέγραφε στο εσωτερικό της το όνομα καθώς και ένα κομπολογάκι που τους έπεσε στα σκαλιά της πόρτας ενώ έτρεχαν να διαφύγουν. Επίσης, θέλω να σας αναφέρω ότι χθες το βράδυ, γύρω στις 20:30 μου χτύπησαν το κουδούνι της πόρτας και στην ερώτηση μου “ποιος είναι;” μου απάντησε μια ανδρική φωνή ότι είναι διανομέας φαγητού και ότι μου έφερε αυτό που παρήγγειλα. Εγώ του είπα ότι δεν έχω παραγγείλει κάτι και του ζήτησα να φύγει». Τον πυροβόλησε με πιστόλι στο χέρι .

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Νοτιοανατολικής Αττικής στο διαβιβαστικό της δικογραφίας αναφέρουν ως ένα σημείο τα γεγονότα όπως τα περιγράφει ο 88ρονος όμως σε ότι έχει να κάνει με τον τραυματισμό του Αλβανού ληστή αναφέρουν τα εξής: «Ο παθών κατά τη διάρκεια της έρευνας των χώρων της κρεβατοκάμαρας από τους ανωτέρω κατηγορουμένους, πήρε στα χέρια του πυροβόλο όπλο το οποίο κατείχε χωρίς άδεια αρμόδιας αστυνομικής αρχής, έστρεψε αυτό προς τον 28χρονο κατηγορούμενο και τον πυροβόλησε προκαλώντας του όπως διαπιστώθηκε στη συνέχεια, διαμπερές τραύμα στη δεξιά παλάμη του χεριού του.

Οι κατηγορούμενοι τράπηκαν σε φυγή προς άγνωστη κατεύθυνση, ωστόσο όπως προέκυψε από την έρευνα μετέβησαν αμέσως στο εφημερεύον νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας προκειμένου να παρασχεθούν στον τραυματισμένο κατηγορούμενο οι πρώτες βοήθειες. Η υπηρεσία μας ενημερώθηκε για το γεγονός αυτό και με τη συνδρομή αστυνομικών ο κατηγορούμενος προσήχθη στην υπηρεσία μας όπου αναγνωρίστηκε ανεπιφύλακτα από τον παθόντα και συνελήφθη.

Ο τραυματισμένος κατηγορούμενος, ο οποίος επίσης αναγνωρίστηκε από φωτογραφία από τον παθόντα, δεν κατέστη δυνατό να συλληφθεί λόγω της κατάστασης της υγείας του και φρουρείται από αστυνομικούς ενώ νοσηλεύεται στο νοσοκομείο. Απολογούμενος στην υπηρεσία μας ο 18χρονος κατηγορούμενος αποδέχθηκε τη σε βάρος του κατηγορία ενώ κατά τη σωματική του έρευνα, βρέθηκαν στην κατοχή του, κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον παθόντα μέρος των αφαιρεθέντων από την οικία του αντικειμένων».

ΑΠΕ & protothema
thebest.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου