Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

Oι Έλληνες Anonymous βγάζουν στη φόρα στοιχεία παιδόφιλων από την Ελλάδα – Σοκαριστικοί διάλογοι



Προσποιούνται τα ανήλικα παιδιά και τους ξεσκεπάζουν

Τους παιδόφιλους που δρουν στη χώρα μας ξεσκεπάζουν οι Έλληνες Αnonymous, οι οποίοι έχουν δώσει στη δημοσιότητα τα στοιχεία τους ενώ έχουν ενημερώσει και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Μέλη των Anonymous μίλησαν αποκλειστικά στο STAR για το πώς τους παγίδευσαν:

«Αυτό που κάνουμε εμείς είναι ότι προσποιούμαστε ότι είμαστε ένα μικρό αγόρι ή ένα μικρό κορίτσι το οποίο πέφτει θύμα του παιδόφιλου και με αυτόν τον τρόπο τον ψαρεύουμε για να του πάρουμε τα στοιχεία, τα οποία τα ανεβάζουμε δημόσια και τα στέλνουμε και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος  με ένα ασφαλές email».

Ο  διάλογος μεταξύ ενός παιδόφιλου και μέλους των Anonymous που εμφανίστηκε ως κορίτσι είναι χαρακτηριστικός:

«Να μου στείλεις γυμνή φωτογραφία σου να σε δω ομορφούλα μου. Από πού είσαι μωρό μου; Έλα τι αύριο, τώρα μωρό μου… Άμα μου αρέσουν οι φώτο σου θα σου στείλω κι εγώ».


Αυτό που σοκάρει είναι ότι ο παιδόφιλος όταν πιστεύει ότι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του παιδιού χοντραίνει το παιχνίδι με άσεμνα λόγια,  ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις ζητούν από τα παιδιά να συναντηθούν:

«Υπέροχο κωλ@ρ*κι κουκλάρα»
«Καλή είμαι για 15 ετών»
«Όχι απλώς καλή, εξαιρετική θα έλεγα».

Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, 750.000 παιδόφιλοι παραμονεύουν καθημερινά στο διαδίκτυο, τέσσερα εκατομμύρια sites αφορούν παιδική πορνογραφία, ενώ έως και 100.000 παιδιά είναι θύματα των κυκλωμάτων παιδικής πορνογραφίας. Τα κέρδη από τη δραστηριότητα αυτή υπολογίζονται ι έως και 20 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο.

«Ο λόγος που τους ξεσκεπάζουμε είναι γιατί τέτοιοι άνθρωποι δεν πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθεροι. Είναι μεγάλος κίνδυνος για τα παιδάκια», τονίζουν οι Έλληνες Anonymous και δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να σταματήσουν  την ηλεκτρονική επίθεση που έχουν ξεκινήσει εναντίον των παιδόφιλων.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου