Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Ιδιωτικά σχολεία: Καταστροφικό το έργο του Φίλη



Την ανησυχία του για την συνεχιζόμενη υποβάθμιση της παιδείας καταγγέλλει ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων.

Εμείς το έχουμε πει και θα το το λέμε συνέχεια ότι ο Νίκος Φίλης είναι ο πλέον ακατάλληλος για την θέση του υπουργού παιδείας και η παραμονή του δείχνει ότι υπάρχει σχέδιο να υποβαθμιστεί η εκπαίδευση στην χώρα μας μe ανυπολόγιστες διεθνής συνέπειες που δεν μπορεί να συλλάβει το μυαλό του υπουργού παιδείας και ο ίδιος ο πρωθυπουργός που τον ανέχεται για τους δικούς του λόγους.

Διαβάζουμε και ανησυχούμε στο protothema.gr


Ο Σύνδεσμος χαρακτηρίζει «ανάλγητο, καταστροφικό και αντικοινωνικό έργο» τις κινήσεις του υπουργού Παιδείας υποστηρίζοντας ότι «αντί να βελτιώσει το επίπεδο των δημόσιων σχολείων, επιχειρεί να διαλύσει τα ιδιωτικά» 

«Μαύρη ημέρα για την ιδιωτική εκπαίδευση» χαρακτηρίζει τη σημερινή ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων (ΣΙΣ), με αφορμή την αναμενόμενη ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, νομοσχέδιο που περιλαμβάνει διατάξεις που επιφέρουν αλλαγές στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Σε σχετική ανακοίνωση, ο ΣΙΣ χαρακτηρίζει «ανάλγητο, καταστροφικό και αντικοινωνικό έργο» τις κινήσεις του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη και προσθέτει: «Η νομοθετική ρύθμιση του κ. Φίλη για την Ιδιωτική Εκπαίδευση, δεν έρχεται, όπως διατείνεται, να βάλει τάξη σε κάποιο καθεστώς μαύρης εργασίας. Αντίθετα, οι ενδελεχείς έλεγχοι του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας στις επιχειρήσεις, αναδεικνύουν τα ιδιωτικά σχολεία σε "πρωταθλητές της νομιμότητας", καταρρίπτοντας πλήρως τα ψεύδη της ΟΙΕΛΕ και του κ. Φίλη».

Ο ΣΙΣ επισημαίνει ότι η ηγεσία του υπουργείου, «αντί να βελτιώσει το επίπεδο των δημόσιων σχολείων, επιχειρεί να διαλύσει τα ιδιωτικά ώστε να μην υπάρχει μέτρο σύγκρισης, απαγορεύει να αξιολογούν τους εκπαιδευτικούς τους και να διατηρούν τους καλύτερους εκπαιδευτικούς στο προσωπικό τους και ακόμη απαγορεύει στα ιδιωτικά σχολεία να προσφέρουν στους μαθητές τους φροντιστηριακές ώρες στα βασικά μαθήματα και στις ξένες γλώσσες».

Παράλληλα, σημειώνει ότι με τις προβλεπόμενες αλλαγές, αφαιρείται η δυνατότητα από τα ιδιωτικά σχολεία να καλύπτουν βασικές μορφωτικές ανάγκες των μαθητών τους και των γονιών τους και οδηγεί «με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία περίπου 3.000 εκπαιδευτικούς, γραμματείς, οδηγούς, συνοδούς, φύλακες, καθαρίστριες κ.λπ.».


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου