Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Μπηχτή (;) από Θεανώ Φωτίου για Ζωή Κωνσταντοπούλου



"Εγώ είμαι μαχόμενη πολιτικός, δεν μπορώ να παίξω διαδικαστικούς ρόλους", απάντησε η Θεανώ Φωτίου όταν ρωτήθηκε αν φαντάζεται τον εαυτό της ως Πρόεδρο της Βουλής, με τους συνειρμούς για την Ζωή Κωνσταντοπούλου να κάνουν την εμφάνισή τους!
"Δυναμικά" ξεκίνησε την συνέντευξή της η αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου, στην τηλεοπτική εκπομπή καλημέρα του skai.

"Σε φαντάζομαι Πρόεδρο της Βουλής, να κάθονται όλοι σούζα" της είπε ο παρουσιαστής, αφού πρώτα της έπλεξε το εγκώμιο, με την ίδια να απαντά χωρίς δεύτερη σκέψη:

"Δεν είναι για μένα αυτά τα αξιώματα. Εγώ είμαι μαχόμενη πολιτικός και δεν μπορώ να παίξω διαδικαστικούς ρόλους, οι οποίοι είναι πάρα πολύ ουσιαστικοί, αλλά δεν είναι του χαρακτήρα μου δυστυχώς".

Φυσικά σε εκείνο το σημείο της τέθηκε το ερώτημα αν αυτό που λέει αποτελεί αιχμή, με την ίδια να απαντά: "Καθόλου, απλά εγώ θα ήμουν η πιο ακατάλληλη γιατί θέλω να μιλάω. Δε θα μπορούσα να κάθομαι ήσυχη...".

Στην συνέχεια η Θεανώ Φωτίου ρωτήθηκε και για τους "αντάρτες" του ΣΥΡΙΖΑ, με την ίδια να απαντά πως δεν έχει να χωρίσει τίποτα μαζί τους και πως δεν τους βλέπει "απέναντι".

Η αναπληρώτρια υπουργός αναφέρθηκε φυσικά και στην συμφωνία, της οποίας τα πρώτα μέτρα ψηφίστηκαν την Τετάρτη στη Βουλή, με την ίδια να λέει πως δεν είναι χαρούμενη που ψήφισε τα συγκεκριμένα μέτρα.



newsit.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου