Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Στους αναποφάσιστους στρέφονται τα κομματικά επιτελεία


Στις δεξαμενές των αναποφάσιστων, που αποτελούν σημαντικό κομμάτι της εκλογικής βάσης, στρέφονται τα κομματικά επιτελεία την τελευταία προεκλογική εβδομάδα.

Σύμφωνα με έρευνα της GPO για το Mega, το ποσοστό των ψηφοφόρων της τελευταίας στιγμής φτάνει το 19%. Από αυτούς το 11,5% δηλώνει ότι ακόμη δεν έχει αποφασίσει τι θα ψηφίσει, ενώ το υπόλοιπο 7,5% δηλώνει ότι είναι λίγο-καθόλου σίγουρο για την επιλογή που έχει ήδη κάνει.

Χαρακτηριστικό της ρευστής κατάστασης που παραμένει είναι το γεγονός ότι το 9,5% των ψηφοφόρων δηλώνει ότι θα αποφασίσει στην κάλπη το κόμμα που θα ψηφίσει.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, η ΝΔ επανασχεδιάζει την εκλογική της καμπάνια και αντί να επικεντρωθεί σε μία εικόνα του κόμματος ως «ήρεμης και υπεύθυνης δύναμης», όπως προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός, περνά πλέον στην ολική αντεπίθεση, σύμφωνα με Τα Νέα.

Στη Λεωφόρο Συγγρού ετοιμάζονται να θέσουν μια σειρά από διλήμματα που αποσκοπούν στο να καταδείξουν τον ΣΥΡΙΖΑ ως φορέα «ανασφάλειας και αβεβαιότητας» και τη ΝΔ ως τη «μοναδική λύση» για να αποφευχθεί ένα ατύχημα στην οικονομία και να διασφαλιστεί η ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας.

Ο Αντώνης Σαμαράς ετοιμάζεται να δώσει τη μάχη των μεγάλων συγκεντρώσεων, καθώς αύριο, Τετάρτη, θα μιλήσει στη Θεσσαλονίκη, παρουσία και του Κώστα Καραμανλή και την Παρασκευή θα «κλείσει» την προεκλογική του καμπάνια με ομιλία στην Αθήνα στην πλατεία Συντάγματος.

Στη μάχη των ανοικτών συγκεντρώσεων μπαίνει και ο Αλέξης Τσίπρας αυτή την εβδομάδα, ενώ η διαφημιστική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ μεταβάλλεται και ως κεντρικό πρόσωπο θα αναδειχθεί ο αρχηγός του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, όπως αναφέρει το Έθνος.

Οι ηγέτες των μικρότερων κομμάτων θα δώσουν τη μάχη της συσπείρωσης των ψηφοφόρων τους. Σύμφωνα, μάλιστα, με την έρευνα της Public Issue για την Αυγή, τα μικρά κόμματα καταγράφουν άνοδο 3,5% μέσα σε μία εβδομάδα.


Newsroom ΔΟΛ


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου