Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025

O CEO της Deloitte Ελλάδoς στο Greece Talks: Η Ελλάδα ως ισχυρό τουριστικό brand στις παγκόσμιες αγορές

 



«Βρίσκεται στο Νο 5 σε τρεις πολύ σημαντικές παγκόσμιες αγορές: την Αμερική, τη Γερμανία και τη Γαλλία» ανάφερε μεταξύ άλλων.

Στις προοπτικές ανάδειξης της Θεσσαλονίκης σε έναν κορυφαίο urban τουριστικό προορισμό αναφέρθηκε ο Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO της Deloitte Ελλάδος στο συνέδριο του Travel.gr, Greece Talks Thessaloniki. Ο κ. Κουτσόπουλος παρουσίασε τις μεγάλες δυνατότητες της Θεσσαλονίκης τονίζοντας παράλληλα ότι η τουριστική της εξέλιξη σχετίζεται και με τις παγκόσμιες εξελίξεις στον τομέα των ταξιδιών.

«Η Θεσσαλονίκη έχει καταφέρει να έχει πια 3,7 εκατομμύρια διεθνείς αεροπορικές αφίξεις και περίπου 1,4 διανυκτερεύσεις σε ετήσια βάση, αριθμοί σημαντικά καλύτερα από κάποια χρόνια πριν. Παράλληλα, ο κ. Κουτσόπουλος τόνισε ότι η όποια προοπτική της πόλης σε σχέση με τον τουρισμό έχει να κάνει και με τις διεθνείς εξελίξεις. «Έως το 2040 αναμένονται σημαντικές ανακατατάξεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Χώρες όπως η Ινδία αναμένεται να ενταχθούν στην πρώτη πεντάδα του εξερχόμενου τουρισμού, άλλες, όπως η Σαουδική Αραβία, να περάσουν στην πρώτη 15αδα των χωρών με τους περισσότερους επισκέπτες. Η αλλαγή του τρόπου ζωής, η τεχνητή νοημοσύνη, η αύξηση του silver tourism, των ανθρώπων άνω των 50 ετών που ταξιδεύουν είναι μερικές από τις καθοριστικές μεταβλητές.  Σε αυτό το περιβάλλον, η Θεσσαλονίκη μπορεί να πρωταγωνιστήσει με όπλο τη γεωγραφική της θέση: σε λιγότερο από 2 ώρες βρίσκεται κανείς σε σπουδαίους αρχαιολογικούς χώρους και καταπληκτικές παραλίες, όπως και σε ορεινά τοπία όπως ο Όλυμπος», είπε ο. κ. Κουτσόπουλος και τόνισε ότι με όπλο την εξωστρέφεια και τη βελτίωση των υποδομών της η Θεσσαλονίκη θα διατηρήσει και θα βελτιώσει το τουριστικό της προφίλ.

«Η ανάπτυξη των υποδομών και των μεταφορών παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της τουριστικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης. Η βελτίωση του οδικού δικτύου, η αναβάθμιση του αεροδρομίου και η ανάπτυξη των λιμενικών εγκαταστάσεων ενισχύουν την προσβασιμότητα και καθιστούν την πόλη πιο ελκυστική για τους επισκέπτες. Παράλληλα, η αναβάθμιση των ξενοδοχειακών μονάδων και η δημιουργία σύγχρονων τουριστικών καταλυμάτων εξασφαλίζουν υψηλού επιπέδου φιλοξενία, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της τουριστικής εμπειρίας και της ανταγωνιστικότητας της Θεσσαλονίκης στη διεθνή αγορά», πρόσθεσε, ενώ επεσήμανε ότι σε τομείς όπως η βιωσιμότητα έχουν να γίνουν αρκετά βήματα ακόμα.   

 «Οι στρατηγικές που περιγράφηκαν είναι αναγκαίες δράσεις για να εδραιωθεί η πόλη ως ένας παγκόσμιας εμβέλειας, βιώσιμος και καινοτόμος τουριστικός προορισμός. Μαζί, μπορούμε να διαμορφώσουμε το επόμενο κεφάλαιο μιας δυναμικής και ακμάζουσας τουριστικής βιομηχανίας», κατέληξε ο κ. Κουτσόπουλος. Αναφερόμενος στην τουριστική δυναμική της χώρας, ο κ. Κουτσόπουλος τόνισε ότι «Η Ελλάδα έχει ένα πολύ δυνατό brand και βρίσκεται στο νούμερο 5 σε τρεις πολύ σημαντικές παγκόσμιες αγορές: την Αμερική, τη Γερμανία και τη Γαλλία». Χαρακτήρισε το 2024 ως χρονιά-ορόσημο, καθώς ο ελληνικός τουρισμός κατάφερε να επιστρέψει στα επίπεδα του 2019, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή του ανάπτυξη. «Η Μεσόγειος – στην οποία ανήκει η Ελλάδα – αποτελεί πλέον τον πιο σημαντικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Πηγή



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου